  • 11. Data: 2018-09-12 12:33:19
    Temat: Re: GW donosi: okazywanie niezadowolenia - Bo ci "GW faszyści" mieli być kulturalni!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2018-09-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jaka analogia? Po prostu pytam, czy ktoś kto się poczuje dotknięty Twoimi
    > wypowiedziami może Ci spuścić wpierdol i to będzie wg Ciebie ok, czy nie?

    Weź się pacnij mocno w swoje czoło.

    Mi się ta decyzja prokuratury niespecjalnie podoba ale ja w
    przeciwieństwie do ciebie oczekuje że ten "precedens" zostanie
    powielony także w przypadku:
    * transparentu "Dewiacja (seksualna) nie przejdzie!" i marszu LGBT
    * transparentu "Stop ludobójstwu (nienarodzonych)!" i marszu za
    poszerzeniem prawo do aborcji
    * ...

    Ty zaś na pierwszy rzut oka wydajesz się Kalim podwójnej moralności co
    chce mieć zupełnie inne standardy prawa na GW faszystów i dla
    serdecznych GW przyjaciół. Ja potrafię przełknąć całkiem sporo ale
    tylko dopóki nie zaczyna się grać podwójną moralnością i podwójnymi
    standardami.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-09-12 13:05:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 12:33:19 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > * transparentu "Dewiacja (seksualna) nie przejdzie!" i marszu LGBT
    > * transparentu "Stop ludobójstwu (nienarodzonych)!" i marszu za

    Możesz z głębin swego brunatnego szamba podać jakiś przykład, kiedy
    uczestnicy marszu LGBT albo za prawem do aborcji skopali spasionych
    młodzieńców o wydatnych karkach?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 13. Data: 2018-09-12 13:06:01
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > * transparentu "Dewiacja (seksualna) nie przejdzie!" i marszu LGBT
    > * transparentu "Stop ludobójstwu (nienarodzonych)!" i marszu za

    Czy ktoś atakował fizycznie tych z tymi transparentami i bił?

> [...]
    > serdecznych GW przyjaciół. Ja potrafię przełknąć całkiem sporo ale
    > tylko dopóki nie zaczyna się grać podwójną moralnością i podwójnymi

    Ponawiam pytanie. Włazisz na mój komputer. Czy mogę okazać swoje niezadowolenie
    w sposób ziobrowy?

  • 14. Data: 2018-09-12 13:35:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-12, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Weź się pacnij mocno w swoje czoło.

    Merytoryczny argument nie ma co.

    > Mi się ta decyzja prokuratury niespecjalnie podoba ale ja w
    > przeciwieństwie do ciebie oczekuje że ten "precedens" zostanie
    > powielony także w przypadku:

    Po pierwsze: nie czuj się upoważniony by cokolwiek na mój temat
    wyrokować, bo mnie nie znasz.

    Po drugie, napisałeś wcześniej:
    ----
    Jaki "poziom niezadowolenia" ty byś okazał jakby ktoś ciebie
    _publicznie wyzywał_ od faszystów, nazistów, komunistów, stalinistów?
    Jak na _takie wyzwiska_ okazany poziom niezadowolenia był niewielki.
    ----

    więc zakładam, że publicznie zgadzasz się z decyzją prokuratury i co najmniej
    ją rozumiesz (a nawet bronisz). Więc pytam, czy jak ktoś się poczuje obrażony
    Twoimi tresciami, to czy może okazać niezadowolenie i spuścić Ci wpierdol?
    Czy akceptujesz to jako metodę społecznego okazywania niezadowolenia,
    w pełni zalegalizowaną prawnie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2018-09-13 13:01:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Możesz z głębin swego brunatnego szamba podać jakiś przykład, kiedy
    > uczestnicy marszu LGBT albo za prawem do aborcji skopali spasionych
    > młodzieńców o wydatnych karkach?

    Jak rozumiem pryncypialnie opierdalasz "mało odważnych" dziennikarzy z
    Gazety Wyborczej którzy napisali o "popychaniu" zamiast o pobiciu/skopaniu?
    Ochoczo się dołączam ;-)

    A marsz za aborcją najlepiej "medialnie" zablokuje paręnaście
    "świeżutkich emerytek" będących słuchaczkami radia Ojca Dyrektora.
    [Szacunek dla wieku z unikaniem (łatwych) skojarzeń o oderwanie od życia]

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2018-09-13 14:33:12
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > "świeżutkich emerytek" będących słuchaczkami radia Ojca Dyrektora.
    > [Szacunek dla wieku z unikaniem (łatwych) skojarzeń o oderwanie od życia]

    A możesz odpowiedzieć na temat?

  • 17. Data: 2018-09-13 14:44:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A możesz odpowiedzieć na temat?

    A o który z tematów ci chodzi?
    Tematem na który odpowiedziałem jest ten że sugestie Olina jakoby GW
    protestujące zostały skopane mogą wyglądać jak *jego* celowa manipulacja.
    *Tobie* to nie pasuje? Nie dziwię się.

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2018-09-13 14:46:59
    Od: n...@o...pl

  • 19. Data: 2018-09-13 15:18:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > "Możesz z głębin swego brunatnego szamba podać jakiś przykład, kiedy
    > uczestnicy marszu LGBT albo za prawem do aborcji skopali spasionych
    > młodzieńców o wydatnych karkach?"

    Jak rozumiem twardo lecisz po linii pytań ala "Czy twój ojciec wie że
    jesteś pedałem?". Gratuluje bezwstydnego uporu.

    Over & out.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2018-09-14 10:19:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 14:44:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Tematem na który odpowiedziałem jest ten że sugestie Olina jakoby GW
    > protestujące zostały skopane mogą wyglądać jak *jego* celowa manipulacja.

    Nie jest łatwo ogarnąć kulawą polszczyznę autora, ale bez trudu można
    obejrzeć film pokazujący, jaką rewerencję okazują patriotyczni - tudzież
    pobożni! - młodziankowie kobietom, które mogłyby być matkami i babkami:

    https://www.facebook.com/katarzyna.kwiatkowska.56808
    /videos/1569354496454478/

    --
    uzdrawiam