  • 11. Data: 2010-01-19 23:27:26
    Temat: Re: ograniczony - obelga?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-19 12:59, spp pisze:
    > Ale ebay.pl nie mieści się nawet w 5% rynku.
    > Tacy 'profesjonaliści' wdrażali ebay'a w Polsce. :)
    > Po prost - dali dupy. I integracja z ebay.com też niewiele daje. :)

    Bo w tej branży może istnieć tylko monopol. Konkurencja jest tu
    niemożliwa i niewskazana.

    A integrowanie z czymkolwiek światowym też średnio użyteczne... Już
    teraz jakieś smutasy na Alledrogo proponują ,,wysyłka towaru prosto z
    chin, czas oczekiwania miesiąc''. To powinno być verboten.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-01-20 02:39:49
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > A integrowanie z czymkolwiek światowym też średnio użyteczne... Już
    > teraz jakieś smutasy na Alledrogo proponują ,,wysyłka towaru prosto z
    > chin, czas oczekiwania miesiąc''. To powinno być verboten.

    Hehehe
    Kupuja na ebay i sprzedaja na allegro:)
    Trudno powiedziec ile idzie przesyka. Do mnie z hong kongu szlo raz 5 dni:))
    a zdarzylo sie i 19 dni (lacznie z niedzielami, sobotami i swietami) wiec
    nie jest zle. Najgorsze sa Wlochy. Tam to czasem przeylka potrafi isc
    miesiac.

  • 13. Data: 2010-01-20 07:48:53
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Bo w tej branży może istnieć tylko monopol. Konkurencja jest tu
    > niemożliwa i niewskazana.

    O co chodzi ? Aukcje odbywają się na całym świecie, nie tylko na allegro.

    > A integrowanie z czymkolwiek światowym też średnio użyteczne... Już
    > teraz jakieś smutasy na Alledrogo proponują ,,wysyłka towaru prosto z
    > chin, czas oczekiwania miesiąc''. To powinno być verboten.

    Masz napisane. Gdyby mogłoby być kryterium szukania to mógłbyś odrzucać
    takie oferty.