  • 1. Data: 2009-12-28 13:10:25
    Temat: Prosba o porade - prawo pracy
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Witam,

    Szukam _dorbego_ forum dot. prawa pracy.
    Czy moze ktos z Was zna, badz wiec gdzie szukac porady prawnej w tej
    dziedzinie, PIP i Sad Pracy zostawiam sobie na koniec.
    Googlowalem, najczesciej pojawiajace sie linki juz znam, niczego sie tam nie
    dowiedzialem :(

    Pozdrawiam,
    Mirosław Ziółek

  • 2. Data: 2009-12-28 13:22:51
    Temat: Re: Prosba o porade - prawo pracy
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-28 14:10, Mirek Ziółek pisze:

    > Szukam _dorbego_ forum dot. prawa pracy.

    era.pl?

    --
    sp

  • 3. Data: 2009-12-28 13:23:09
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > dziedzinie, PIP i Sad Pracy zostawiam sobie na koniec.
    > Googlowalem, najczesciej pojawiajace sie linki juz znam, niczego sie tam nie

    Pytaj nie błądź ;)

  • 4. Data: 2009-12-28 14:07:09
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pytaj nie błądź ;)

    cyt.

    "Witam,
    Znalazłam się w takiej sytuacji, jestem obecnie na zwolnieniu lekarskim od
    dnia 27.10.2009r ponieważ jestem w ciąży. Mój pracodawca wypłacał
    pracownikom pod koniec listopada 2009r. "jednorazowy dodatek podwyżkowy za
    rok 2009" art. 59a ustawy o zakladach opieki zdrowotnej. Z niewiadomych
    przyczyn moja osoba została pominięta. Pracuje w Samodzielny Zespół
    Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego jako Sekretarka Medyczna.
    Zlozylam pismo do dyrekcji z prosba o pisemne wyjasnienie i nie otrzymalam
    odpowiedzi.
    Prosze o pomoc ew. prosze o podpowiedz u kogo moge uzyskac porade w tej
    sprawie. "

    Sprawa dotyczy mojej malzonki.

    Ew. Czy istnieje taki "przepis" ktory mowi iz, "jesli ktos jest na
    zwolnieniu dluzej niz 1 msc, nie ma obowiazku wyplacac mu ->" jednorazowego
    dodatku podwyzkowego za CALY ROK" ??? w ogole czy ktos spotkal sie z takim
    tytulem premi/podwyzki??.

    Pozdr
    Mirosław Ziółek

  • 5. Data: 2009-12-28 18:08:46
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 28 Gru, 14:10, "Mirek Zi ek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dziedzinie, PIP i Sad Pracy zostawiam sobie na koniec.
    > Googlowalem, najczesciej pojawiajace sie linki juz znam, niczego sie tam nie

    PiP nie jest głupim pomysłem, nie od razu nasyłać na pracodawcę, ale
    zdaje się darmowe poradnictwo też prowadzą.
    Nie oczekuj, że jakiekolwiek forum zastąpi ci poradę prawnika, i to
    nie byle jakiego ale specjalizującego się akurat w branżowym prawie
    pracy.