  • 1. Data: 2009-01-17 10:37:17
    Temat: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://pl.youtube.com/watch?v=t_GSObX6j4Y

  • 2. Data: 2009-01-17 11:04:57
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "mike" <d...@n...com>

    news:tvo846-gd1.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > http://pl.youtube.com/watch?v=t_GSObX6j4Y

    No i co z tego?

  • 3. Data: 2009-01-17 11:20:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mike pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    > news:tvo846-gd1.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >> http://pl.youtube.com/watch?v=t_GSObX6j4Y
    >

    > No i co z tego?

    No i to z tego: napastnik wolny, a ofiary zatrzymane. Jak ma się do tego
    polskie prawo, hmm?

  • 4. Data: 2009-01-17 11:35:17
    Od: no_spam <"mc_artur(no_spam)"@op.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No i to z tego: napastnik wolny, a ofiary zatrzymane. Jak ma się do tego
    > polskie prawo, hmm?

    - obrona konieczna gościa z jarmułką.
    - został zaatakowany i działał w silnym wzburzeniu
    - nie mówiąc o naruszeniu miru domowego

  • 5. Data: 2009-01-17 11:52:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    no_spam pisze:

    > - obrona konieczna gościa z jarmułką.

    Konieczna??????

    > - został zaatakowany

    ROTFL

    > i działał w silnym wzburzeniu

    Nerwosolku? ;->

    > - nie mówiąc o naruszeniu miru domowego

    Brednie. Nie wdarli się ani nie zostali poproszeni przez osobę
    upoważnioną o opuszczenie lokalu. Tylko od razu napadnięci.

  • 6. Data: 2009-01-17 12:43:18
    Od: "mike" <d...@n...com>

> [...]
    >
    > Brednie. Nie wdarli się ani nie zostali poproszeni przez osobę
    > upoważnioną o opuszczenie lokalu. Tylko od razu napadnięci.

    Gościu, podaj podstawę zatrzymania, a potem rób z tego zamieszanie.

  • 7. Data: 2009-01-17 12:57:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mike pisze:

    > Gościu, podaj podstawę zatrzymania, a potem rób z tego zamieszanie.

    No właśnie to ja się pytam, jaka ta podstawa...

  • 8. Data: 2009-01-17 13:05:00
    Od: "mike" <d...@n...com>

    > No właśnie to ja się pytam, jaka ta podstawa...

    No to wróć, popraw się i zwróć się do właściwego organu, a nie do nas.

  • 9. Data: 2009-01-17 13:10:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mike napisał(a) :

    > No to wróć, popraw się i zwróć się do właściwego organu, a nie do nas.

    A Ty, mike, jesteś milijon i cierpisz za milijony? Dlaczego się
    utożsamiasz ze wszystkimi grupowiczami?

    To chyba nie jest normalne w państwie prawa, że Policja puszcza
    wolno agresora, nawet go nie wylegitymowawszy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 10. Data: 2009-01-17 13:42:37
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A Ty, mike, jesteś milijon i cierpisz za milijony? Dlaczego się
    > utożsamiasz ze wszystkimi grupowiczami?
    >
    > To chyba nie jest normalne w państwie prawa, że Policja puszcza wolno
    > agresora, nawet go nie wylegitymowawszy.

    Kolega Andrzej nie podał podstawy zatrzymania. Wg mnie mamy do czynienia z 2
    zdarzeniami: wtargnięcia i czynnej napaści (w kontekście dziennikarza).
    Dalej uważasz, że kolega Andrzej w ten sposób formułując temat ma rację? Bo
    ja twierdzę, że nie. Niech poda podstawę zatrzymania, wtedy będę mógł
    opowiedzieć się po jego stronie albo i nie, kolego Zbyszku.

    Z drugiej strony oglądając film nie widziałem, żeby Policja była obecna przy
    napaści ze strony tego dziennikarzyny, tak więc nie ma obowiązku
    legitymowania, o ile nie zostało zgłoszone oficjalne zawiadomienie.
    Natomiast wiadomo, że organizatorzy imprezy poprosili Policję o usunięcie
    nieproszonych gości z sali i w tym kontekście zapewne rozpatrywane jest
    zatrzymanie tych biednych ofiar napadu.