    From: "mike" <d...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Date: Sat, 17 Jan 2009 14:42:37 +0100
    Sender: b...@g...ptim.net.pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gkslbv$l5k$2@inews.gazeta.pl...

    > A Ty, mike, jesteś milijon i cierpisz za milijony? Dlaczego się
    > utożsamiasz ze wszystkimi grupowiczami?
    >
    > To chyba nie jest normalne w państwie prawa, że Policja puszcza wolno
    > agresora, nawet go nie wylegitymowawszy.

    Kolega Andrzej nie podał podstawy zatrzymania. Wg mnie mamy do czynienia z 2
    zdarzeniami: wtargnięcia i czynnej napaści (w kontekście dziennikarza).
    Dalej uważasz, że kolega Andrzej w ten sposób formułując temat ma rację? Bo
    ja twierdzę, że nie. Niech poda podstawę zatrzymania, wtedy będę mógł
    opowiedzieć się po jego stronie albo i nie, kolego Zbyszku.

    Z drugiej strony oglądając film nie widziałem, żeby Policja była obecna przy
    napaści ze strony tego dziennikarzyny, tak więc nie ma obowiązku
    legitymowania, o ile nie zostało zgłoszone oficjalne zawiadomienie.
    Natomiast wiadomo, że organizatorzy imprezy poprosili Policję o usunięcie
    nieproszonych gości z sali i w tym kontekście zapewne rozpatrywane jest
    zatrzymanie tych biednych ofiar napadu.