  • 1. Data: 2004-11-08 15:21:46
    Temat: oferty handlowe poprzez maila - spam?
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    mam zamiar rozeslac po firmach moja oferte handlowa (nie prowadze
    dzialalnosci gospodarczej - chodzi o umozliwnie tym firmom wpisu do katalogu
    firm na stronie internetowej)
    i teraz pytanie
    czy takie rozsylanie oferty do firm nie bedzie traktowana jako spam?
    czy nie groza za to jakies sankcje prawne?

  • 2. Data: 2004-11-08 16:17:56
    Temat: Re: oferty handlowe poprzez maila - spam?
    Od: "Przemyslaw Backiel" <p...@n...backiel.com.pl>

    moim zdaniem to bedzie SPAM

    zabtluc SPAMERA !! :)

    bacek

  • 3. Data: 2004-11-08 16:41:03
    Od: "Tomasz Zasitko" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    hmm
    czyli jezeli jedna firma wysle do drugiej firmy swoja oferte hamdlowa to tez
    bedzie spam?
    i od razu do sadu z tym?
    niech ktos kompetentny sie wypowie

  • 4. Data: 2004-11-08 16:51:46
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Zasitko"
    > hmm
    > czyli jezeli jedna firma wysle do drugiej firmy swoja oferte hamdlowa to
> [...]

    Tak, slyszalem ze tak jest w Niemczech. Podobno jest to jedna z Dyrektyw UE

    Lech Dubrowski

  • 5. Data: 2004-11-08 18:07:21
    Od: "Przemyslaw Backiel" <p...@n...backiel.com.pl>

    hmm

    jedna firmie drugiej firmie....
    tak to wyglada teraz,
    dopoki nie podpiszesz ze chcesz otrzmywac oferty od firmy XY (moze byc
    wyslanie maila zwrotnego)
    to jesli firma XY wysle Tobie oferte/reklame to jest to SPAM

    bacek