  • 1. Data: 2004-11-08 16:03:30
    Temat: muszę zaskarżyć szpital
    Od: "Trisza" <e...@o...pl>

    Mam problem,w szpitalu wszczepili dziecku bakterie,nastąpiło wieloogniskowe
    zakażenie.
    Mamy problemy,ale nie chodzi o kasę,muszę to zrobić ,aby móc mu później
    wytłumaczyć,dlaczego
    Nie chcę popełnić błędu,czy ktoś może mnie skierować??
    Rafał

  • 2. Data: 2004-11-08 16:37:59
    Temat: Re: muszę zaskarżyć szpital
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 8 lis o godzinie 17:03, na pl.soc.prawo, Trisza napisał(a):

> [...]
    > wytłumaczyć,dlaczego
    > Nie chcę popełnić błędu,czy ktoś może mnie skierować??

    Gdzie chcesz by Cię ktoś skierował? na badania? ;)
    Piszesz raz w liczbie pojedynczej a za chwilę w mnogiej, bez ładu i składu
    - następnym razem, postaraj się napisac po polsku to o co pytasz.

    A sądzę że chodzi Ci cos a`la o "STOWARZYSZENIE OBRONY PRAW PACJENTA"
    http://www.sopp.tarnow.pl/
    Są tam telefony kontaktowe, do dr. R. Frankowicza.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-11-09 10:35:00
    Od: "Trisza" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Gdzie chcesz by Cię ktoś skierował? na badania? ;)
    > Piszesz raz w liczbie pojedynczej a za chwilę w mnogiej, bez ładu i składu
    > - następnym razem, postaraj się napisac po polsku to o co pytasz.

    Witam , mimo ,jak twierdzisz nieudolnej polszczyzny zrozumiałeś intencję
    pytania , nie wiem ,czy w takim razie mam chwalić Twą wyjątkową inteligencję
    ...? ,
    niemniej bardzo dziękuję za informację ,
    pozdrawiam ,żona Rafała

  • 4. Data: 2004-11-10 08:31:11
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Trisza" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wytłumaczyć,dlaczego
    > Nie chcę popełnić błędu,czy ktoś może mnie skierować??

    pozew do Sądu o odszodowanie i zadośćuczynienie. trochę potrwa, biegli itd
    ale ... następnym razem z pacjentem obejdą się jak z jajem.