  • 1. Data: 2004-06-07 19:18:25
    Temat: darowizna, sprzedaż a może coś innego? (autko)
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    Witam,
    rodzice podarowali nam w prezencie ślubnym swój samochód :))), pytanie: jak
    lepiej rozwiązać to formalnie: spisać umowę kupna - sprzedaży auta, czy może
    darowizny? A może jest jeszcze jakies inne rozwiązanie? Samochód nie musi
    byc koniecznie cały nasz, chodzi o to żeby był na nas ubezpieczony,
    ewentualne szkody, które byśmy wyrządzili ;))) nie spowodowały utraty zniżki
    ubezpieczeniowej wypracowanej sobie przez moich rodziców a PZU. Dziękuje za
    zainteresowanie.
    pozdrawiam
    dominika

  • 2. Data: 2004-06-07 22:44:42
    Temat: Re: darowizna, sprzedaż a może coś innego? (autko)
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zniżki
    > ubezpieczeniowej wypracowanej sobie przez moich rodziców a PZU.

    wszystkiego najlepszego na nowej sciezce zycia :)))
    pojazd mozna ubezpieczyc na nowego wlasciciela lub (od nowego roku
    skladkowego) na jego uzytkownika, niekoniecznie w pzu

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-06-08 09:18:15
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Jeśli pojazd ma wartość mniejszą niż zdaje się 9600zł, spiszcie umowę
    darowizny, podatku się od tego nie płaci.
    Sprawdzone na własnej skórze :-)

    Jeśli jest drogie, to nie mam pojęcia...niech będzie na tatę, trza tylko
    jeździć ostrożniej ;-)

    Boa.

  • 4. Data: 2004-06-08 13:25:18
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    > wszystkiego najlepszego na nowej sciezce zycia :)))

    dzięki:)))

    pozdrawiam
    dominika

  • 5. Data: 2004-06-08 13:27:17
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    > Jeśli jest drogie, to nie mam pojęcia...niech będzie na tatę, trza tylko
    > jeździć ostrożniej ;-)

    my jeździmy baaardzo ostrożnie, ale wiesz strzeżonego ...
    jeszcze jak ja w cos palnę to mi rodzice wybaczą, ale nie wiem czy męzowi
    też ;))))
    pozrdrawiam
    dominika

  • 6. Data: 2004-06-09 07:42:05
    Temat: Odp: darowizna, sprzedaż a może coś innego? (autko)
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik Dominika <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ca2f6r$nif$...@n...news.tpi.pl...
    ,
    > ewentualne szkody, które byśmy wyrządzili ;))) nie spowodowały utraty
    zniżki
    > ubezpieczeniowej wypracowanej sobie przez moich rodziców a PZU.

    to w takim wypadku musi byc caly wasz

    jezeli samochod jest wart wiecej niz kilka tys to chyba lepiej go kupic

    pozdro
    xmarcel

  • 7. Data: 2004-06-10 07:01:33
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    zniżki
    > ubezpieczeniowej wypracowanej sobie przez moich rodziców a PZU. Dziękuje

    Skoro wam podarowali do chyba nie ma wątpliwości, że to darowizna. Teraz
    tylko kombinujecie.

    --
    JOHNSON :)