  • 21. Data: 2009-12-30 19:27:50
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    <Dopiero teraz zauważyłem, że zgodziłeś się na wycenę i tym samym
    <podpisałeś cyrograf. Teraz nie możesz nic dorzucić a przecież Twoje
    <szkody to nie tylko koło. Amerykanin kupiłby za te koła jaki taki
    <samochód.
    <Niestety nie wiem co tam podpisałeś i na co się zgodziłeś. I to jest w
    <tej chwili najważniejsze. Bez tej wiedzy nie da się czegokolwiek
    <doradzić.

    wycene dostałem na maila i mailem ją zaakceptowałem gdyz była
    "satysfakcjonująca" może nie na tyle, by kupić jaki taki samochód ale była
    ok:-)

  • 22. Data: 2009-12-30 19:36:25
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > To, że nie jesteś stroną umowy z PEBEX-em nie ma znaczenia, bo przecież
    > ewentualne roszczenie kierowałbyś do nich z deliktu, a nie z tytułu
    > nienależytego wykonania zobowiązania.

    usunąłem więc całkowicie ten akapit

    > Co do tego regresu:
    > Art. 828. § 1. Jeżeli nie umówiono się inaczej, z dniem zapłaty
    > odszkodowania przez ubezpieczyciela roszczenie ubezpieczającego przeciwko
    > osobie trzeciej odpowiedzialnej za szkodę przechodzi z mocy prawa na
    > ubezpieczyciela do wysokości zapłaconego odszkodowania.

    czyli to nie ZD bedzie żądał kasy od Pebexu a Interrisk -> dobrze rozumię?
    Tak by to wygladało w piśmie: "Proszę więc o wypłatę odszkodowania z tytułu
    Ubezpieczenia zawartego przez Zarząd Dróg. Interrisk, czyli Ubezpieczyciel
    możecie regresem żądać zwrotu tej kwoty od ubezpieczyciela firmy PEBEX Sp.
    Jawna."

    --
    uciu