  • 1. Data: 2009-12-26 12:34:54
    Temat: Pytanie- wykup mieszkania
    Od: "Paulina Wójcik" <p...@o...eu>

    Witam, czy ktos moze mi powedziec czy sa jakies przepisy umozliwiajace wykup
    mieszkania, gdy jest ono np. przy bydynku internatu lub innej tego typu
    placowki. przyklad zycia - w pewnym mieszkaniu mieszkaja ludzie i placa
    czynsz, nikt ich nie wyrzuca i nikt tez nie mowi o wykupie tego lokalu na
    wlasnosc. Czy jest prawna mozliwosc zeby mogli samemu wstapic na jakas
    droge zeby je formalnie wykupic? Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-26 22:30:14
    Temat: Re: Pytanie- wykup mieszkania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paulina Wójcik" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokalu na wlasnosc. Czy jest prawna mozliwosc zeby mogli samemu wstapic
    > na jakas droge zeby je formalnie wykupic? Dziekuje i pozdrawiam

    By mogło dojść do sprzedaży mieszkania, wolę w tym zakresie musi wyakzać
    zarówno potencjalny nabywca, jak i obecny właściciel. No i to do niego
    należałoby się zwrócić z propozycją.