  • 1. Data: 2007-02-02 13:05:08
    Temat: odwolalem sie od mandatu
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    juz mija tydzien odkad sie odwolalem od mandatu SG i nie mam odzewu z ich
    strony.
    sytuacje wczesniej opisywalem przyslali mandat... ja podpisalem sie ze
    kierowalem autem (auto jest na mame)
    i nie przyznalem sie do mandatu po czym dolaczylem odwolanie sie rzucajac
    roznymi ark. miedzy innymi takimi samymi jak na rozprawie w koszalinie
    wlasnie odnosnie takiej samej sytuacji.

    czy jesli nic nie dostaje a mija juz 7 dni to znaczy ze dali wniosek do
    sadu ?proboja rozwiklac moje odwolaniie ?czy poprostu zmiekla im bula?czy
    nie musza mnie zawiadamiac o tym ze kieruja wniosek do sadu ?

  • 2. Data: 2007-02-02 20:01:32
    Temat: Re: odwolalem sie od mandatu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    bartek napisał(a):
    > czy jesli nic nie dostaje a mija juz 7 dni to znaczy ze dali wniosek do
    > sadu ?proboja rozwiklac moje odwolaniie ?czy poprostu zmiekla im bula?czy
    > nie musza mnie zawiadamiac o tym ze kieruja wniosek do sadu ?

    nie muszą
    albo nie skierują, albo następną przesyłkę dostaniesz z sądu

    KG