  • 1. Data: 2007-02-02 12:50:32
    Temat: Czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna
    Od: Rafał M <r...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna
    tzn odbior TVN i TVP3 przez satelite i retransmisja w nielicenjonowanym
    pasmie WiMAX?

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2007-02-02 20:37:49
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał M" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna
    > tzn odbior TVN i TVP3 przez satelite i retransmisja w nielicenjonowanym

    Kiedys na cyfrze + byly programy TVP i Polsat, poznie z racji niezgadzania
    sie tych stacji na transmisje w cyfrze znikly . Jakby prawo zezwalalo na
    retransmisje bez zgody stacji to nadal by byly , choc teraz moze juz sa i
    taka zgode maja.