  • 1. Data: 2004-01-22 15:25:49
    Temat: odszkodowanie z zlamanie barku
    Od: "Pawel K" <p...@w...pl>

    witam

    jakis czas temu (dokladnie 6 grudnia) moja mama idac ulica poslizgnela sie
    na psich odchodach i tak niefortunnie upadla ze zlamala sobie bark. 4
    tygodnie chodzila w gipsie, teraz ma rehabilitacje, ale do czego zmierzam.
    otoz chodzi mi o kwestie odszkodowania. mama jest ubezpieczona w PZU, wiec
    stamtad na pewno cos dostanie, ale jedna znajoma powiedziala jej ze moze tez
    sie starac o odszkodowanie z ZUS-u (jest na emeryturze)
    moglby ktos wyjasnic dokladnie jak powinno sie rozwiazac te sprawe ?
    bede wdzieczny za wszelka pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-22 23:15:11
    Temat: Re: zlamanie barku [OT] + mandat za psa!!!
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Pawel K napisał:

    > witam
    >
    > jakis czas temu (dokladnie 6 grudnia) moja mama idac ulica poslizgnela sie
    > na psich odchodach i tak niefortunnie upadla ze zlamala sobie bark.

    I tu jest glowny argument!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 3. Data: 2004-01-23 07:19:15
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

    > I tu jest glowny argument!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Edytka
    > [edymon]

    To jest naprawdę poważny argument, a wiesz ile ludzi w Polsce ginie pod
    kolami samochodów ?
    Dla mnie (oczywiście nie posiadam samochodu) jest to argument aby wprowadzic
    ograniczenie prędkości dla samochodów (poza PKS i komunikacją miejską) do 5
    km na godz.

    pozdrawiam
    pioootr

    P.S. Psa mam i jego kupy sprzątam, wedlug mnie jest to kwestia tzw. kultury
    (i osobistej i wspólżycia)

  • 4. Data: 2004-01-23 09:43:15
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik pioootr napisał:

    > P.S. Psa mam i jego kupy sprzątam, wedlug mnie jest to kwestia tzw. kultury
    > (i osobistej i wspólżycia)
    No to doskonale. Chwali Ci sie jak najbardziej. Szkoda, ze niewielu jest
    cywilizowanych i kulturalnych ludzi...

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

    Kanarki. Kanarki srają mało...:-)

  • 5. Data: 2004-01-23 22:44:40
    Od: "Pawel K" <p...@w...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
    > I tu jest glowny argument!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))

    czyli poza normalnym odszkodowaniem z PZU moze starac sie o cos jeszcze ?
    bo o to glownie mi chodzi

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-23 22:47:11
    Od: "Pawel K" <p...@w...pl>

    > No to doskonale. Chwali Ci sie jak najbardziej. Szkoda, ze niewielu jest
    > cywilizowanych i kulturalnych ludzi...

    ja tez w to nie wierze, ale tylko dlatego ze w swoim miescie ani razu nei
    spotkalem sie z takim przypadkiem. moze gdzie indziej ludzie tak jak piszesz
    sa bardziej ludzmi i wiedza co nalezy do ich obowiazkow, jesli posiadaja
    jakies zwierze

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-01-24 08:50:39
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    piszesz
    > sa bardziej ludzmi i wiedza co nalezy do ich obowiazkow, jesli posiadaja

    Wiesz u mnie sprzątanie po swoim psie jest standardem tylko przy moim bloku
    (mały, stojący na uboczu).
    Przykład kilka lat temu dał jeden pan doktor i innym mieszkańcom, w tym i
    mnie zrobiło sie po prosto głupio i zaczęliśmy też sprzątać. Ale w centrum
    wszystkie trawniki są idealnie obs ..., nawet te przy różnych ważnych
    instytucjach ( jak zauważyłem tylko Mc D. sprząta przy na swoim).
    A swoją droga karałbym mandatami także osoby które wyrzucją na chodniki
    pety, chusteczcki, bilety itp. i to karami na poziomie Hongkongu.

    pozdrawiam
    pioootr