  • 1. Data: 2004-01-22 14:33:10
    Temat: pełnomocnik książeczki PKO
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    mam pytanie. dziadek dał mi pełnomocnictwo na książeczkę PKO. babcia też
    jest pełnomocnikiem tej książeczki. co się stanie z książeczką po smierci
    dziadka i babci? będę jedynym właścicielem, czy jakoś inaczej. oczywiście
    niech dziadkowie żyją jak najdłużej. nie chodzi mi o pieniądze, bo te akurat
    mam:) pytam z czystej ciekawości.
    pozdrawiam
    adaś cukiernik

  • 2. Data: 2004-01-22 18:51:32
    Temat: Re: pełnomocnik książeczki PKO
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oczywiście
    > niech dziadkowie żyją jak najdłużej. nie chodzi mi o pieniądze, bo te

    Nic. Z chwilą śmierci dziadka wygasną udzielone przez niego pełnomocnictwa
    i książeczka będzie podlegać dziedziczeniu jak każdy majątek zmarłego.

  • 3. Data: 2004-01-23 00:34:18
    Od: m...@p...onet.pl

    > nie chodzi mi o pieniądze, bo te akurat
    > mam:) pytam z czystej ciekawości.

    z życia wzięte....
    Moja znajoma była pelnomocnikiem do konta swojego ojca. W dniu jego smierci
    poszla do banku , wyplacila pieniadze i zlikwidowala konto, oczywiście nic nie
    mowila ,ze wlasciciel konta nie żyje ( tak jej doradzono). Nikt inny w
    rodzinie o tym koncie nie wiedzial (ma brata i siostre). Do masy spadkowej
    wszedl tylko dom ojca i o ile wiem sprawa spadkowa ciągnie się od 3 lat do
    dzis. O pieniadzach w banku do dzis nikt nie wie.

    pozdrawiam
    Mark