    From: "Lidia" <m...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie
    Date: Wed, 11 May 2005 19:07:52 +0200

    Mam problem uszkodziłem samochód , konkretnej urwałem wahacz lewego koła na
    dziurawej drodze której właścicielem jest Urząd Miejski.(oczywiście protokół
    policyjny był sporządzony)
    Oczywiście próbowałem załatwić tę sprawę normalnie ale "upierdliwość"
    urzędasów była tak życzliwa że nabiegałem się tylko i nic nie załatwiłem,
    ale do żeczy .
    Udałem się do "UM" do odpowiedniego inspektora który ma pod sobą sprawy dróg
    i dowiedziałem się że "UM" zlecił to innej firmie , więc się tam udałem .
    Stawienie się tam wzbudziło nerwy z ich strony "po co wogóle ja przyszedłem
    i co ja chcę najlepiej jakbym sobie poszedł" no i dowiedziałem się ze tej
    drogi oni nie mają w wykazie i jej nie obsługuja.
    Z tą wiadomoscią wróciłem do "UM" gdzie pan inspektor poruszał tylko
    ramionami i nic nie załatwiłem.
    Zdenerwowany napisałem stosowne pismo do Prezydenta mojej miejscowości i
    czekam na odpowiedz.

    Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o poradę co można zrobić w tej
    sprawie.
    Marek.K