  • 1. Data: 2005-09-16 14:12:03
    Temat: odstąpienie miejsca na uczelni --> pilne
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam,
    czy mozliwe jest odstapienie miejsca na uczelni dowolnie wybranej osobie?
    Dostalem sie na dwie i jestem ciekaw czy moge miejsce na jednej z nich
    odstapic komus...
    Bardzo dziekuje i pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2005-09-16 14:16:04
    Temat: Re: odstąpienie miejsca na uczelni --> pilne
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Lechu" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy mozliwe jest odstapienie miejsca na uczelni dowolnie wybranej osobie?
    > Dostalem sie na dwie i jestem ciekaw czy moge miejsce na jednej z nich
    > odstapic komus...

    Jak Ty sobie to wyobrazasz? Myslisz ze mozesz uczelni wskazac kogo ma
    przyjac?

  • 3. Data: 2005-09-16 14:44:59
    Od: "jarek" <j...@N...pl>

> [...]
    > czy mozliwe jest odstapienie miejsca na uczelni dowolnie wybranej osobie?
    > Dostalem sie na dwie i jestem ciekaw czy moge miejsce na jednej z nich

    ZTCW Lechu jeszce nie studiował - jest tylko doktorem HC.
    A dwa miejsca załatwił Mietek.

  • 4. Data: 2005-09-16 14:49:00
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak Ty sobie to wyobrazasz? Myslisz ze mozesz uczelni wskazac kogo ma
    > przyjac?

    Co sie dziwisz. Jak ktos mysli(?), że może o to pytać pół netu a nie
    zainteresowana uczelnie to i pomysł odstępowania miejsc może mu wpaść do
    głowy.

    vertret

  • 5. Data: 2005-09-16 14:54:06
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lechu" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    Napewno miałeś na myśli darmowe odstąpienie. Pzdr.
    Pomijam dyskusję na mozliwością takiego odstąpienia, bo to jest oczywiste.

  • 6. Data: 2005-09-17 03:41:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lechu wrote:
    > Witam,
    > czy mozliwe jest odstapienie miejsca na uczelni dowolnie wybranej osobie?
    > Dostalem sie na dwie i jestem ciekaw czy moge miejsce na jednej z nich
    > odstapic komus...

    NIE