  • 1. Data: 2005-09-16 12:23:27
    Temat: Wglad w akta sprawy i ksero dokumentow
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    Witam
    Czy jesli mam sprawe cywilna to moge sobie poprzegladac akta sprawy i zrobic
    ksero pewnych opinii, ktore znajduja sie w tych aktach?
    Jesli tak to czy wczesniej musze zlozyc jakies pismo o udostepnienie
    dokumentow czy po prostu ide do Sadu i przegladam?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2005-09-16 13:15:26
    Temat: Re: Wglad w akta sprawy i ksero dokumentow
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mazi napisał(a):
> [...]
    > Jesli tak to czy wczesniej musze zlozyc jakies pismo o udostepnienie
    > dokumentow czy po prostu ide do Sadu i przegladam?

    Przeglądać możesz, ale akt do ksero to ci nie dadzą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-16 13:20:40
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Przeglądać możesz, ale akt do ksero to ci nie dadzą.

    Ale czy musze zlozyc wczesniej jakies pismo czy wystarczy pojsc i poprosic o
    dostep do akt?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 4. Data: 2005-09-16 13:21:10
    Od: "Piotr Benesz" <b...@a...pl>

    > Przeglądać możesz, ale akt do ksero to ci nie dadzą.

    a jakby poszedl ze skanerem przenosnym? albo aparatem?

    Piotrek

  • 5. Data: 2005-09-16 13:21:57
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Hmm. Spróbuj. To chyba zależy od woli Przewodniczącego Wydziału.
    > Sąd może ci skserować po 1 zł za stronę.

    Czyli jednak moge skserowac. Nie interesuje mnie to czy zrobie to sam czy
    zrobi to ktos inny ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 6. Data: 2005-09-16 13:22:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

  • 7. Data: 2005-09-16 14:49:22
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Mazi <p...@t...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Czyli jednak moge skserowac. Nie interesuje mnie to czy zrobie to sam
    > czy zrobi to ktos inny ;-)

    Idziesz po prostu do Sądu 9weż ze sobą kartke papieru i długopis - patrz
    nizej), do sekretariatu wydziału, w którym toczy się sprawa, prosisz o akta
    o sygmaturze...
    Pani w sekretariacie spyta Cię kim jesteś, mówisz że stroną, ewentualnie
    mogą Cię poprosić o dowód i dostajesz akta do wglądu na miejscu.
    Nie opłaca sie kserować całosci, bo to kosztuje owe 1 pln za strone, więc
    wybierasz sobie strony do skserowania i na przyniesionej kartce piszesz na
    miejscu pisemko

    Jan Kowalski
    zam..

    Proszę/wnoszę/whatever o wydanie mi z akt sprawy o sygn ..... kserokopii
    nstępujących kart:.....

    Podpis

    Sekretarka idzie z tym do sędziego po zgodę, która zazwyczaj jest tylko
    formalnoscią, a Ty, w międzyczasie, do kasy sądu po znaczki opłaty sądowej,
    o nominale odpowiadającym ilosci stron, które chcesz mieć skserowane.

    Praktyka sądów jest rózna - albo ktoś weźmie akta i pójdzie z Tobą na ksero,
    gdzie dadzą akta obsłudze, a Ty dostaniesz swoje kopie, albo poczekasz w
    sekretariacie, ktoś te kopie przyniesie.

    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 8. Data: 2005-09-16 18:11:19
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

> [...]
    > gdzie dadzą akta obsłudze, a Ty dostaniesz swoje kopie, albo poczekasz w
    > sekretariacie, ktoś te kopie przyniesie.

    Dzieki
    To juz wiem jak sie zachowac ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi