  • 1. Data: 2005-09-16 12:56:04
    Temat: wykladnia stytyczna - TRUDNE
    Od: iam <i...@n...com>

    Ponadto nie dopuszcza sie [....budowy pewnych obiektow] nad [wyliczanka i
    dalej....]

    [DOKLADNY CYTAT]
    konstrukcjami inzynierskimi, takimi jak przepusty, przejscia podziemne,
    komory instalacji wodociagowych i c.o. itp., oraz
    w ogleglosci mniejszej niz 25 od nich ze wzgledu na niszczacy wplyw
    [.....]
    --------------------
    martwi mnie to wodociagowych i c.o. [brak kropki, przecinka] itd.
    ,[przecinek] oraz

    do czego odnosi sie to itp.

    do konstrukcji [takich, takich, takich ] itp. ?
    czy do
    komor [takich, takich] itp.?

    Mowiac krotko, czy da sie podciagnac pod ten przepis np.
    piwnice ? szambo?
    i/lub
    komore instalacji telekomunikacyjnej?

  • 2. Data: 2005-09-16 14:51:56
    Temat: Re: wykladnia stytyczna - TRUDNE
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    iam <i...@n...com> dosc niespodziewanie napisal(a):

    > Mowiac krotko, czy da sie podciagnac pod ten przepis np.
    > piwnice ?

    IMHO piwnice raczej nie

    szambo?
    > i/lub
    > komore instalacji telekomunikacyjnej?

    Oba powyzsze raczej tak

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    "kiedy zazywam zen-szen, to pamietam, gdzie polozylem Viagre"