  • 1. Data: 2007-04-14 19:47:58
    Temat: odsetki od wynagrodzenia
    Od: wytnij_to <"ifta(wytnij_to)"@wp.pl>

    Witam!
    od czerwca 2006 pracowałam w firmie sp. z o.o. po 3 miesiącach dostałam
    umowę o pracę na czas nie określony. niestety pod koniec roku w firmie
    zaczęło sie pogarszać. Nasze wynagrodzenia nie były wypłacane na czas i
    jednorazowo. W lutym zostało zwolnionych parę osób. ja dostałam
    rozwiązanie umowy i od początku miesiąca kwietnia jestem na miesięcznym
    wypowiedzeniu. do tej pory jedynie dostałam częściowe wynagrodzenie za
    luty, a marzec jest w planach Smutny . i tu pojawia się moje pytanie czy
    w wezwaniu do zapłaty zaległych wynagrodzeń mogę zażądać wypłacenia
    odsetek od wynagrodzenia, jeśli tak to jak sie je nalicza?
    I jeszcze jedno, czy jeśli w chwili gdy dostałam wypowiedzenie umowy
    firma nie zatrudniała już powyżej 20 osób, (a zatrudniała je jeszcze
    tydzień wcześniej) należy mi się odpraw?
    Firma jest w likwidacji.
    Dziękuję za wszelką pomoc!!