  • 1. Data: 2007-04-14 17:50:18
    Temat: drugi stosunek pracy
    Od: "wefe" <k...@g...PL>

    Witam,

    mam takie pytanie do grupowiczów otóż, nawiązałem drugi stosunek pracy (0,5
    etatu razem 1,5) i zastanawiam się czy powiadomić zakłady ze pracuje w
    równocześnie w innym zakładzie pracy. Czy jak powiadomię będę miał jakieś
    ulgi w składkach na ZUS , podatki i etc.

  • 2. Data: 2007-04-14 17:55:28
    Temat: Re: drugi stosunek pracy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wefe" <k...@g...PL> napisał w wiadomości

    > równocześnie w innym zakładzie pracy. Czy jak powiadomię będę miał jakieś
    > ulgi w składkach na ZUS , podatki i etc.

    Nie musisz powiadamiac.
    Ulg nie bedziesz mial -a wrecz przeciwnie - pewnei okaze sie, ze troche
    doplacisz za rok :), bo:
    1. mozesz w sumei przekroczyc ktorys z progow skali podatkowej, a obaj
    pracodawcy beda Ci naliczali podatek wg nizszej skali
    2. bo obaj beda uwzgledniali koszty uzyskania przychodow a przysluguje tylko
    jeden - powiekszony, ale mniejszy od dwukrotnosci!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-04-14 19:56:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 kwietnia 2007 19:55
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evr4io$8bc$1@news.onet.pl>):

    > Nie musisz powiadamiac.

    No powiadamiac nie musi ale pismo, żeby ulgi nie odliczali musi
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 4. Data: 2007-04-14 20:12:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No powiadamiac nie musi ale pismo, żeby ulgi nie odliczali musi

    Awlasnie, ze nie!
    W pismie PIT-2, ktore masz na mysli, wskazujesz zaklad, jako wlasciwy dla
    naliczania ulgi. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby nadal pierwszy zaklad
    pozostal wlasciwym do oliczania ulgi. W drugim niechajtylko PIT-2 nie
    sklada!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-04-15 00:46:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 kwietnia 2007 22:12
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evrcje$9c$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > naliczania ulgi. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby nadal pierwszy zaklad
    > pozostal wlasciwym do oliczania ulgi. W drugim niechajtylko PIT-2 nie

    No ale w tym 2 musi zaznaczyć, że ulgi ma nie być.

  • 6. Data: 2007-04-15 06:35:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 kwietnia 2007 22:12
    > (autor SDD
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <evrcje$9c$1@news.onet.pl>):

    > No ale w tym 2 musi zaznaczyć, że ulgi ma nie być.

    A możesz pokazać konkretnie w którym miejscu na druku PIT2 sie to zaznacza?
    Numer pola poproszę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2007-04-15 09:08:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No ale w tym 2 musi zaznaczyć, że ulgi ma nie być.

    Tego drugiego ma po prostu wogole NIE SKLADAC.
    I wtedy bedzie ok.

    Pozdrawiam
    SDD