  • 1. Data: 2008-07-10 20:44:13
    Temat: odsetki....bo dalej nie wiem
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    tak króciutko:

    Lipiec 2007 - wygrałem sprawę, prawomocny wyrok nakazujący ZUS-owi wypłatę
    świadczenia Z ODSETKAMI

    Zus składa apelacje

    Marzec 2008 ZUS przegrywa apelacje i w ciągu 30 dni wypłaca świadczenie,
    oczywiście bez odsetek bo w/g ZUS zrobili to w ustawowym terminie

    Czy termin aby nie biegł od daty pierwszego wyroku? Czy ZUS ma rację?

  • 2. Data: 2008-07-10 21:00:12
    Temat: Re: odsetki....bo dalej nie wiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    A sąd w wyroku nie określił od kiedy liczyć? Zasadniczo odsetki liczy się
    nie od uprawomocnienia wyroku, tylko od terminu, w którym powinny zostać
    wypłacone bez wyroku. Czyli załóżmy, że ZUS miał Ci wypłacił 1 stycznia, Ty
    ich pozwałaś w lipcu, wyrok się we wrześniu uprawomocnił, ale odsetki są od
    stycznia.

  • 3. Data: 2008-07-10 21:17:10
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > wypłacone bez wyroku. Czyli załóżmy, że ZUS miał Ci wypłacił 1 stycznia,
    > Ty ich pozwałaś w lipcu, wyrok się we wrześniu uprawomocnił, ale odsetki

    Rozumiem, dziękuje !