  • 1. Data: 2008-07-10 15:43:13
    Temat: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    Chce kupic samochod, w aukcji na allegro jest napisane, ze "100% SPRAWNY
    - NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO".
    Ze swoich zrodel wiem, ze bedzie trzeba wlozyc okolo 5tys zl.
    Gosc ktory to sprzedaje nie jest sympatyczny, postanowil mi "spuscic"
    cene, tylko, ze wychodzi to tak, ze dla mnie roznica jest nieznaczna, a
    on moze na tym zarobic 2x wiecej (dla ciekawskich f-ra vat)

    Jakie mam prawa, jesli w samochodzie jest do wymiany cale zawieszenie,
    hamulce, opony itd itp? Mam to potwierdzone w serwisie.

    Wole zaplacic to 500zl wiecej, ale zmusic go do zaplacenia 2tys wiecej
    oraz zaplaty za aukcje.

    Ew. Jakie macie porady przy konstruowaniu umowy? Bede kupowal na firme.

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2008-07-10 16:06:00
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > hamulce, opony itd itp? Mam to potwierdzone w serwisie.
    >
    > Wole zaplacic to 500zl wiecej, ale zmusic go do zaplacenia 2tys wiecej

    Zawsze mi się wydawało ze umowa kupna sprzedaży jest zwykle dobrowolna, jak
    nie podobaja Ci sie warunki to nie kupujesz, taki problem ze "on moze
    zarobic na tym 2x" wiecej?
    Mentalność masz nieco dziwną ...

  • 3. Data: 2008-07-10 16:09:50
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

> [...]
    > oraz zaplaty za aukcje.
    >
    > Ew. Jakie macie porady przy konstruowaniu umowy? Bede kupowal na firme.

    to po h.... sie pchasz w gowno??

  • 4. Data: 2008-07-10 16:12:04
    Od: ulong <w...@w...pl>

    tmk pisze:
    > Zawsze mi się wydawało ze umowa kupna sprzedaży jest zwykle dobrowolna, jak
    > nie podobaja Ci sie warunki to nie kupujesz, taki problem ze "on moze
    > zarobic na tym 2x" wiecej?
    > Mentalność masz nieco dziwną ...
    Jesli mowimy o negocjacji ceny, w auto trzeba wlozyc sporo kasy
    (1/4)ceny auta, gosc nie chce spuscic z ceny nawet zlotowki to co mozna
    powiedziec (bo tak to wyglada w jego przypadku).

  • 5. Data: 2008-07-10 16:36:33
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Jesli mowimy o negocjacji ceny, w auto trzeba wlozyc sporo kasy
    > (1/4)ceny auta, gosc nie chce spuscic z ceny nawet zlotowki to co mozna
    > powiedziec (bo tak to wyglada w jego przypadku).

    no i? to cos zlego?

    mnie np. najbardziej dobijaja na aukcjach cwaniaki, ktore
    widzac towar za naprawde okazyjna cene, proponuja mi 60%
    tej wartosci i jeszcze chca przesylke za friko.

    i kazdy taki czlowiek trafia na czarna liste w profilu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2008-07-10 17:15:10
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    a czy ktoś Cie zmusza do kupna rupiecia? zawsze mozesz kupić w salonie z
    dobrym zawieszeniem

    pozdrawiam witek

  • 7. Data: 2008-07-10 17:17:43
    Od: ulong <w...@w...pl>

    rezist.com pisze:
> [...]
    > tej wartosci i jeszcze chca przesylke za friko.
    >
    > i kazdy taki czlowiek trafia na czarna liste w profilu.
    Nic, ja nie proponuje 60%, tylko chce moze 5% mniej, ze wzg. ze koszta,
    o ktorych nie jest mowa w aukcji beda kosztowaly 25% ceny, wiec
    chcialbym jedynie 1/5 zwrotu za koszta.

  • 8. Data: 2008-07-10 18:00:43
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "ulong" < > napisał w wiadomości

    > Nic, ja nie proponuje 60%, tylko chce moze 5% mniej, ze wzg. ze koszta, o
    > ktorych nie jest mowa w aukcji beda kosztowaly 25% ceny, wiec chcialbym
    > jedynie 1/5 zwrotu za koszta.

    Ale o co Ci chodzi, bo nie rozumiem? Jeśli Ci nie odpowiada to nie kupuj.
    Zaproponuj mu swoją cenę a jeśli sprzedawca się nie zgodzi, kup gdzie
    indziej. Gdzie widzisz problem?

    Pozdrawiam
    zenek

  • 9. Data: 2008-07-10 19:51:27
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Lip, 19:17, ulong <w...@w...pl> wrote:
    > rezist.com pisze:> no i? to cos zlego?

    > Nic, ja nie proponuje 60%, tylko chce moze 5% mniej, ze wzg. ze koszta,
    > o ktorych nie jest mowa w aukcji beda kosztowaly 25% ceny, wiec
    > chcialbym jedynie 1/5 zwrotu za koszta.

    Ale wiesz ze samochodu nie kupuje sie przez internet? Jesli jednak
    kupisz i stwierdzisz ze samochod nie jest w 100% sprawny i nalezy w
    niego wlozyc jakies srodki finansowe wtedy "niezgodnosc towaru z
    umowa" i sprawa cywlina ze cie narazal na koszta bo ogledziny
    specjalisty i wycena oraz sprowadzenie samochodu troche cie
    kosztowaly.
    Poki co moze napisac ze prowadzi sie jak zloto i nic z tego tytulu nie
    wynika bo nie wiadomo jak sie prowadzi zloto.

  • 10. Data: 2008-07-10 20:43:55
    Od: ulong <w...@w...pl>

    zenek pisze:
> [...]

    Nic, ja nie proponuje 60%, tylko chce moze 5% mniej, ze wzg. ze koszta,
    o ktorych nie jest mowa w aukcji beda kosztowaly 25% ceny, wiec

    Na marginesie: aukcja dotyczy samochodu 100% sprawnego, ja dostane 90%
    sprawny, wiec cos innego. Mozecie wreszcie pisac na temat i zaczac
    czytac ze zrozumieniem?
    Naprawde, pomincie to, ze wylalem tam moje emocje.