    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odrzucenie reklamcji - co dalej moge zrobic?
    Date: Sun, 16 Mar 2008 21:58:46 +0100

    witam

    Walcze z Orange, od blisko roku z powodu smsów reklamowych które domnie
    wysyłają a ja prosze zeby przestali. raz nawet przyznali mi racje i
    dostałem odszkodowanie. Teraz jednak ( sprawa podobna- nie identyczna)
    juz niechcą. odmówili - napisali ze wszystko jest OK, i tak juz bedzie.
    Wiąże mnie umowa wiec nie moge sie przeniesc..

    Wiem ze moge sprawe skierowac do sądu, jednak mam pewne obawy, ze jak
    juz dojdzie co do czego, wyprą sie ze takich smsów nie wysyłają. Wiem ze
    wszyscy prepaidowcy je dostają, ale to moze byc mało przekonywujące.
    przed sądem liczą sie niezbite dowody, a niewiem czy sms jest
    wystarczajaco niezbity :)

    JEdnak w zwiazku z tym ze poszkodowanyc mogą byc miliony(ale nie wnosza
    sprzeciwu) to moze jest jakas organizacja (uke? ochrona konsumenta)
    która mogął by sie zajac sprawa?

    Pozdrawiam

    ToMasz