  • 1. Data: 2006-01-19 11:06:18
    Temat: gwarancja cos z zupelnie innej beczki
    Od: peter <p...@p...com>

    Mam sluchawki kossa z dozywotnia gwarancja.
    Gwarancja polega na tym ze cokolwiek ze sluchawkami sie stanie
    zostana naprawione za chyba 10 dolcow / polska 50zl (ciekawe czemu
    drozej). Problem polega na tym ze sluchawki maja ewidentnie wade
    bo sie lamia. Lamie sie w nich palak. Dzisiaj zlamal sie po raz 8
    Czy poza tym ze moge znowu zaplacic 50zl, ma ktos jakis inny pomysl
    co z tym mozna zrobic?
    Sluchawki maja juz 6 lat w sumie wydalem na nie prawie tysiaka.
    Zaczynam to traktowac jako jakis abonament ktory place firmie koss
    za uzytkowanie. LOL

  • 2. Data: 2006-01-19 12:15:54
    Temat: Re: gwarancja cos z zupelnie innej beczki
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu peter porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Sluchawki maja juz 6 lat w sumie wydalem na nie prawie tysiaka.
    > Zaczynam to traktowac jako jakis abonament ktory place firmie koss
    Nie bardzo rozumiem. Ale sluchawki z 6letnia gwarancja na uszkodzenie
    mechaniczne - ciekawa sprawa.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-19 16:50:54
    Od: peter <p...@p...com>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu peter porozsypywal nastepujace haczki:

    > Nie bardzo rozumiem. Ale sluchawki z 6letnia gwarancja na uszkodzenie
    > mechaniczne - ciekawa sprawa.

    to jest wieczysta gwarancja firmy koss, na niektore sluchawki cos
    takiego daja.
    Tylko ze sie powinno nazywac: wieczyste uzytkowanie
    abonament 50zl rocznie :|

  • 4. Data: 2006-01-20 13:04:18
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 12:06:18 +0100, peter napisał(a):

    > Mam sluchawki kossa z dozywotnia gwarancja.

    Hm... Gwarancja dożywotnia. Jak sama nazwa wskazuje obowiązuje do
    pierwszego uszkodzenia sprzętu, co nie? Bo po uszkodzeniu, to sprzęt już
    "nie zyje" ;)

    Sorki, nie mogłem się powstrzymać.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2006-01-20 14:11:24
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 14:04:18 +0100, Waldemar "Jakec" Bulkowski
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Hm... Gwarancja dożywotnia. Jak sama nazwa wskazuje obowiązuje do
    > pierwszego uszkodzenia sprzętu, co nie? Bo po uszkodzeniu, to sprzęt już

    a jakie jest Twoje pytanie?, gdzie widzisz problem?, poczytaj sobie
    dokladne warunki gwarancji.