  • 1. Data: 2004-07-22 11:10:44
    Temat: data rozpoczecia kontroli
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Prowadzę kontrolę na podstawie upoważnień, które otrzymuję "hurtem" co
    kilkanaście dni, na każdym jest podany okres, w którym kontrolę należy
    przeprowadzić (zwykle 30 dni). Powstaje pytanie, jaką datę rozpoczęcia
    kontroli należy wstawić na ostatecznym protokole:
    1. datę wystawienia upowaznienia (teoria paniusi z organu nadzorującego)
    2. datę pierwszego "udania się" do podmiotu kontrolowanego (teoria mojego
    bezpośredniego zwierzchnika), bywa że pierwszy kontakt z jednostka
    kontrolowana kończy się na zamkniętych drzwiach i dopiero przy 2-3 wizycie
    udaje się kogoś zastać
    3. datę w którym kontrolowany dowiedział się iż jest kontrolowany (moja
    teoria).

    A jakie jest wasze zdanie ?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-22 11:48:05
    Temat: Re: data rozpoczecia kontroli
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pioootr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udaje się kogoś zastać
    > 3. datę w którym kontrolowany dowiedział się iż jest kontrolowany (moja

    Uważam, że masz rację. W końcu to protokół z kontroli. A do rozpoczęcia
    kontroli dochodzi w chwili, gdy ją zaczynasz, a nie w chwili, gdy zostanie
    Ci to w takiej lub inne formie polecone.

  • 3. Data: 2004-07-22 12:21:21
    Temat: Odp: data rozpoczecia kontroli
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    A jakie jest wasze zdanie ?

    - że nie lubimy kontroli m. in. dlatego, że kontrolerzy nie znają się na
    prawie.

    brett

  • 4. Data: 2004-07-22 19:44:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jul 2004, pioootr wrote:

    >+ Prowadzę kontrolę na podstawie upoważnień,

    ...a nie jest tak że z p. widzenia kontrolowanego liczy się
    przepis (ustawa) która na taką kontrolę pozwala ?
    I że wcale nie byłoby dziwne jakby były INNE zasady kontroli
    przeciwpożarowej, skarbowej, BHP czy dowolnej innej ??
    Skąd my mamy wiedzieć że jesteś leśnikiem sprawdzającym
    prawidłowość przechowywania żywicy skoro nawet właściwej
    ustawy (tj. podstawy prawnej kontroli) nam nie podajesz ???
    :)
    Wrrrr... :]

    >+ A jakie jest wasze zdanie ?

    ..."oćwiczyć kijem"... ?? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-07-25 18:15:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    ezjan.zabrze.pl:

    > Skąd my mamy wiedzieć że jesteś leśnikiem sprawdzającym
    > prawidłowość przechowywania żywicy
    Leśnicy, Sylwanowi dzięki niech będą, zajmują się ochroną,
    utrzymaniem i zwiększaniem zasobów leśnych a nie tym jak ktoś sobie
    przechowuje sprowadzoną z Białorusi żywicę.
    To już tola strażakow, pożarowych
    bo olejki eteryczne w żywicach łatwopalne jak piorun ;(

    --
    pozdro
    poreba