  • 1. Data: 2004-10-08 13:45:09
    Temat: odprawa
    Od: "Gosia" <g...@o...pl>

    Witam grupowiczow

    Mam takie pytanko: Z dniem 31 wrzesnia skonczyl sie okres wypowiedzenia, czy
    jest gdzies zapisane w KP w jakim terminie pracodawca ma obowiazek wyplacic
    odprawe pracownikowi?

    Z gory dziekuje za odp

    Gosia

  • 2. Data: 2004-10-08 17:19:23
    Temat: Re: odprawa
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > jest gdzies zapisane w KP w jakim terminie pracodawca ma obowiazek

    Wypowiedzenie niewazne. Nie istnieje taki dzien.

    marekz

  • 3. Data: 2004-10-08 21:35:28
    Od: "Gosia" <g...@o...pl>

    > Wypowiedzenie niewazne. Nie istnieje taki dzien.
    >
    > marekz

    Czyli mam rozumiec ze na odprawe niewiadomo ile sie czeka (w zaleznosci od
    mozliwosci pracodawcy)?
    Przeciez jesli z KP przysluguje odprawa to musi byc ustalony jakis czas na
    wyplate....albo jestem w bledzie:(
    Ale wolalabym zeby tak nie bylo

  • 4. Data: 2004-10-08 23:05:04
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > mozliwosci pracodawcy)?
    > Przeciez jesli z KP przysluguje odprawa to musi byc ustalony jakis czas na

    Przepraszam Cie, niejasno sie wyrazilem. Chodzilo mi o to, ze jesli w
    wypowiedzeniu jest zawarta nieistniejaca data (31 wrzesnia) to wypowiedzenie
    jako takie nie jest skuteczne.

    Co do zasady odprawa powinna byc wyplacona w ostatnim dniu trwania stosunku
    pracy, przy czym sa rozne odprawy (nalezne z roznych tytulow) i moga byc od
    tej zasady jakies wyjatki. Od pierwszego dnia po ustaniu stosunku pracy,
    przysluguja Ci zatem odsetki ustawowe, choc nie przypuszczam aby pracodawca
    takowe z wlasnej inicjatywy wyplacil.

    marekz

  • 5. Data: 2004-10-09 08:42:10
    Od: "Gosia" <g...@o...pl>

> [...]
    > tej zasady jakies wyjatki. Od pierwszego dnia po ustaniu stosunku pracy,
    > przysluguja Ci zatem odsetki ustawowe, choc nie przypuszczam aby

    Dziekuje ze mnie uspokoiles, faktycznie to ja blad zrobilam z ta data.
    Czyli teoretycznie pracodawca powinien juz wyplacic odprawe z tego co
    piszesz...
    Nie pamietam na podtsawie jakiego artykulu przysluguje w tej sytuacji
    odprawa ale jest to zwiazane ze zwolnieniem pracownika z powodu likwidacji
    stanowiska pracy.

    Jeszcze raz dziekuje
    Gosia