  • 1. Data: 2004-10-08 13:23:33
    Temat: Wniosek o spadek - Pomocy
    Od: "Danuta" <q...@p...onet.pl>

    Witam.
    Po śmierci męża uzyskała ja i bracia męża do spadku (wkład mieszkaniowy o
    mieszkania likatorskiego).
    Proszę o wzór wniosku do sądu dla mnie i braci męża.
    Adwokaci żadają od napisania jednej kartki 200 - 600 zł.
    Ewentualnie gdzie szukać.
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Danuta

  • 2. Data: 2004-10-08 16:42:43
    Temat: Re: Wniosek o spadek - Pomocy
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 8 Oct 2004 15:23:33 +0200, Danuta <q...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > mieszkania likatorskiego).
    > Proszę o wzór wniosku do sądu dla mnie i braci męża.
    > Adwokaci żadają od napisania jednej kartki 200 - 600 zł.

    W sądzie w Lublinie wzór takiego wniosku wisiał na drzwiach sekretariatu
    (wiem, bo sam wieszałem).

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-08 18:19:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Danuta wrote:
> [...]
    > mieszkania likatorskiego).
    > Proszę o wzór wniosku do sądu dla mnie i braci męża.
    > Adwokaci żadają od napisania jednej kartki 200 - 600 zł.

    www.google.pl

    wniosek o stwierdzenie nabycia spadku to się nazywa

    KG

  • 4. Data: 2004-10-09 08:41:08
    Od: "dANUTA" <q...@p...onet.pl>

    > www.google.pl
    >
    > wniosek o stwierdzenie nabycia spadku to się nazywa
    >

    > KG

    Dziękuję za te dwie odpowiedzi, ale one nic nie pomagają.
    Może gdzieś w polsce w sądach wiszą wzory ale w Warszawie można się tylko
    samemu powiesić.
    Bardzo proszę o konkrety.
    D.

  • 5. Data: 2004-10-09 09:40:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    dANUTA wrote:
    > Dziękuję za te dwie odpowiedzi, ale one nic nie pomagają.
    > Może gdzieś w polsce w sądach wiszą wzory ale w Warszawie można się tylko
    > samemu powiesić.
    > Bardzo proszę o konkrety.

    Jakie konkrety???
    Wpisz w google 'wniosek o stwierdzenie nabycia spadku' i dwa pierwsze
    trafienia taki wzór zawierają (dalej nie sprawdzałem). Co jeszcze chcesz?

    KG

  • 6. Data: 2004-10-10 15:45:21
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Danuta" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkania likatorskiego).
    > Proszę o wzór wniosku do sądu dla mnie i braci męża.
    > Adwokaci żadają od napisania jednej kartki 200 - 600 zł.

    Masz tu linka i nie lamentuj http://prawo.interia.pl/wzory/pisma
    pozdrawiam Adam