  • 1. Data: 2005-07-18 21:14:42
    Temat: Ile czasu ma sedzia na napisanie i wyslanie uzasadnienia?
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    Jak w temacie - chodzi o sprawe cywilna. Powiedziano mi dzis w
    sekretariacie sadu, ze sedzia na sporzadzenie uzasadnienia wyroku ma
    miesiac.....
    Ale cos mi sie wierzyc nie chce....
    pzdr
    A.

  • 2. Data: 2005-07-18 21:21:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    coreczka napisał(a):
    > Jak w temacie - chodzi o sprawe cywilna. Powiedziano mi dzis w
    > sekretariacie sadu, ze sedzia na sporzadzenie uzasadnienia wyroku ma
    > miesiac.....

    2 tygodnie ma sędzia, do tego przepisywanie, wysłanie itd...

    KG

  • 3. Data: 2005-07-18 21:27:04
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    kam napisał(a):

    > 2 tygodnie ma sędzia, do tego przepisywanie, wysłanie itd...
    >
    > KG

    Tak mi sie wlasnie wydawalo - a jakas podstawa prawna do tego moze
    jest??
    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2005-07-18 21:39:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    coreczka napisał(a):
    > Tak mi sie wlasnie wydawalo - a jakas podstawa prawna do tego moze
    > jest??

    art.329 kpc albo art.387 kpc (II instancja)

    KG

  • 5. Data: 2005-07-18 21:41:01
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    kam napisał(a):

    > art.329 kpc albo art.387 kpc (II instancja)
    >
    > KG

    dzieki - przynajmniej wiem, gdzie szukac:)
    dobranocka:)
    pzdr
    A.

  • 6. Data: 2005-07-19 00:35:49
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    coreczka napisał(a):
    > Jak w temacie - chodzi o sprawe cywilna. Powiedziano mi dzis w
    > sekretariacie sadu, ze sedzia na sporzadzenie uzasadnienia wyroku ma
    > miesiac.....
    > Ale cos mi sie wierzyc nie chce....

    Dzisiaj dostałem uzasadnienie wyroku z początku maja, więc różnie to bywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin