  • 11. Data: 2004-07-13 14:50:37
    Temat: Re: odpowiedzialność sklepu z wypadek
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    seb wrote:

    > Poza tym, tutaj mamy odpowiedzialnośc na zasadzie ryzyka - niech sklep się broni.

    Na jakiej podstawie?

    KG

  • 12. Data: 2004-07-13 16:05:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > A ja sugeruję pl.news.czytniki i douczenie się, iż na grupach używa się
    > czcionki nieproporcjonalnej, bo teraz Twoje "ASCII-arty" się ciut
    > rozjechały.

    mimo wszystko wiadomo o co chodzi i prosze mnie nie poczac jak mam czytnik
    ustawiac,
    to tak jakbys z kims rozmawial i co chwile poprawial jego mowe, jest to
    zdaniem wielu osob
    po prostu bezczelnosc.

    > Pozdrawaiam
    >
    > FUT warning

    wrzuc mnie do KF a nie wypisuj takich glupot, to mi sie kojarzy z 12latkiem
    (warning itp)

    > Czarek Gorzeński

    P.

  • 13. Data: 2004-07-13 16:22:47
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > mimo wszystko wiadomo o co chodzi

    Pewnie, równie dobrze można pisać niegramatycznie, nieortograficznie,
    etc, etc... nadal będzie wiadomo, o co chodzi - pozostaje kwestia
    szacunku dla czytelnika.

    > i prosze mnie nie poczac jak mam czytnik
    > ustawiac,

    Ustaw go poprawnie - nie będę Cię pouczał.

    > to tak jakbys z kims rozmawial i co chwile poprawial jego mowe,

    Jeśli czyjaś mowa jest przykra w odbiorze nie ze względu na jego cechy
    na które nie ma wpływu, ale wynika z olewania, rozleniwienia, czy
    tumiwisizmu - oczywiście że zwrócę mu uwagę.

    > jest to
    > zdaniem wielu osob
    > po prostu bezczelnosc.

    No i? Napisz o tym na pssv. Poza tym j.w.

    > wrzuc mnie do KF a nie wypisuj takich glupot, to mi sie kojarzy z 12latkiem
    > (warning itp)

    Nie uzywam KF. Żałosny jesteś, wiesz przynajmniej, co to znaczy, że się
    tak obruszasz?

    Z mojej strony EOT (ciekawe czy o to też się napuszysz).

    Pozdrawiam (mimo wszystko)

    Czarek Gorzeński

  • 14. Data: 2004-07-13 18:01:35
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    > Na jakiej podstawie?

    hm... myslalem o 435 kc, ale faktycznie, po przejrzeniu orzecznictwa, nie
    uda sie podciagnac sklepu pod przedsiebiorstwo poruszane za pomoca.... :)
    cofam....

    seb

  • 15. Data: 2004-07-13 18:04:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Pewnie, równie dobrze można pisać niegramatycznie, nieortograficznie,
    > etc, etc... nadal będzie wiadomo, o co chodzi - pozostaje kwestia
    > szacunku dla czytelnika.

    co do poprawy bledu ortograficznego nic nie mam, ale czete mowienie o
    zmianie ustawien czytnika robi sie nudne.
    Mam wszystko ustawione poprawnie. Ustawienia sa zgodne z tym co bylo na
    stronie interenetowej link ktorej pewien grupowicz podal.

    > Ustaw go poprawnie - nie będę Cię pouczał.

    ustawilem zgodnie z istrukcja, moze Twoj jest niepoprawnie ustawiony.

    > Jeśli czyjaś mowa jest przykra w odbiorze nie ze względu na jego cechy
    > na które nie ma wpływu, ale wynika z olewania, rozleniwienia, czy
    > tumiwisizmu - oczywiście że zwrócę mu uwagę.

    powtarzam po raz ostatni , czytnik ustawialem zgodnie z instrukcja ktora
    podal pewien grupowicz,
    Moze twoj nalezy skonfigurowac.

    > No i? Napisz o tym na pssv. Poza tym j.w.

    a po co

    > Nie uzywam KF. Żałosny jesteś, wiesz przynajmniej, co to znaczy, że się
    > tak obruszasz?

    korzystam z usenetu od 1998 roku wiec sam sobie odpowiedz

    > Z mojej strony EOT (ciekawe czy o to też się napuszysz).

    no ciekawe czy Ty Wiesz co oznacza skrot ktory uzywasz?

    > Pozdrawiam (mimo wszystko)
    >
    > Czarek Gorzeński

    P.

  • 16. Data: 2004-07-13 18:23:42
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > ustawilem zgodnie z istrukcja, moze Twoj jest niepoprawnie ustawiony.

    No niestety - jednak Twój. Umieszczejąc rysunki ASCII-art na grupach
    dyskusyjnych należy pamiętać, by używać czcionek o stałej szerokości
    znaków takich jak np. Courier. Wtedy rysunek u każdego będzie wyglądał
    tak samo.
    Tymczasem Ty w poście o ID: cd0s4l$bj9$...@i...gazeta.pl
    użyłeś czcionki o zmiennej szerokości znaków, przez to praktycznie
    wszystkim czytelnikom rysunek się rozlazł w zbiór porozrzucanych
    znaczków. Ustaw sobie czcionkę Courier lub Lucida i popatrz jak tamto
    coś teraz wygląda.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 17. Data: 2004-07-13 20:43:31
    Od: "Jagienka" <a...@b...pl>

    Tak swoją drogą, Panowie, to dyskusja ta jest na niskim poziomie i
    absolutnie w niczym nie pomaga pytającemu.
    Wstyd.
    Pozdrawiam
    Jagienka

  • 18. Data: 2004-07-13 23:12:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > Ps.
    > Wyobraz sobie np taka sytuacje,
    > wypozyczasz z wypozyczalni samochodów samochód,
    > gdzies go parkujesz, kradna Ci kolo, zakladajac ze jestes
    > na tyle pojebany by wsiasc do niego i jechac, wsiadasz
    > i jedziesz, dochodzi do wypadku (powodem byl brak kola)
    >
    > i co, zadasz odszkodowania od firmy ktora Ci samochod wypozyczyla?

    Zły przykład, jak już to możesz to porównać do tego, że dostałeś
    samochód bez koła, albo na skutek ukrytych wad te koło Ci odpadło podczas
    jazdy... I wtedy sprawa wygląda już dużo inaczej.

    Jak ktoś idzie na zakupy, to skupia się na zakupach, a nie nad tym czy
    brany wózek ma 4 koła.

  • 19. Data: 2004-07-14 08:30:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > wszystkim czytelnikom rysunek się rozlazł w zbiór porozrzucanych
    > znaczków. Ustaw sobie czcionkę Courier lub Lucida i popatrz jak tamto

    ok, ale to juz ostatnia zmiana :) w kazdym razie prosze sobie wyobrazic
    wozek gory i z boku i samemu odpowioedziec czy
    brak jedengo kola wplynie na jazde chocby przy pustym wozku. (to do
    poprzednikow)

    P.

  • 20. Data: 2004-07-14 08:34:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Tak swoją drogą, Panowie, to dyskusja ta jest na niskim poziomie i
    > absolutnie w niczym nie pomaga pytającemu.
    > Wstyd.
    > Pozdrawiam
    > Jagienka

    Ejj, ja powiedzialem co o tym mysle, tylko rysunek mi nie wyszedl.
    Z regoly nie bronie supermarketow, ale w tym przypadku poszkodowana
    sama jest sobie winna.

    P.