  • 1. Data: 2004-07-13 08:12:08
    Temat: Alkohol na dworcach
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Słyszałem, że jest przepis zabraniający sprzedaży alkoholu na dworcach.
    Chodzi mi konkretnie o dworzec PKS, gdzie normalnie w barze dworcowym można
    kupic piwo z kija. Czy to jest legalne?
    AS

  • 2. Data: 2004-07-13 13:13:49
    Temat: Re: Alkohol na dworcach
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Adam Sito napisał:

    > Słyszałem, że jest przepis zabraniający sprzedaży alkoholu na dworcach.
    > Chodzi mi konkretnie o dworzec PKS, gdzie normalnie w barze dworcowym można
    > kupic piwo z kija. Czy to jest legalne?

    jeżeli ma koncesje to legalne.
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P