  • 81. Data: 2005-04-11 08:30:42
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    news:d3buea$p2u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tragedia kto u ciebie w okręgu pracuje w sądzie okręgowym
    >

    > --
    > @ Johnson
    > --- za treść postu nie odpowiadam

    No tak czekałem na jakiś komentarz bo już sie zacząłem zastanawiać czy to normalne
    jest
    że nie wiedziała:-)

  • 82. Data: 2005-04-11 08:39:38
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    http://fakty.interia.pl/news?inf=611001
    przeczytaj i nie grzesz więcej.
    pozdr. lisu

  • 83. Data: 2005-04-11 10:28:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3dd4a$gbt$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=611001
    > przeczytaj i nie grzesz więcej.
    > pozdr. lisu

    A co ma to wspólnego z kominiarkami, o których dyskutujemy? W Poznaniu
    żaden z policjantów kominiarki nie miał. Ustalono tożsamość każdego z
    biorących udział w zdarzeniu.

  • 84. Data: 2005-04-11 10:44:06
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Błądzisz synu. Kominiarka nie ma tu nic do rzeczy. gdyby ustawodawca
    > uznał, ze ma pąłcić każdy policjant, to kominiarka by temu na
    > przeszkodzie nie stanęła w żadnej mierze.

    Gdyby chciał oskarżyć konkretnego policjanta o przekroczenie uprawnień
    kominiarka by mu to bardzo utrudniła, gdyz ciezko przed sadem wskazac
    palcem tego pana które mnie powiedzmy skopał, skoro było 15 takich
    samych panów w takich samych kominiarkach.
    A jakoś nie wierzę żeby koledzy tego policjanta przed sądem zeznali który
    to z nich kopał leżącego.
    Pawcio

  • 85. Data: 2005-04-11 10:53:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > A co ma to wspólnego z kominiarkami, o których dyskutujemy? W Poznaniu
    > żaden z policjantów kominiarki nie miał. Ustalono tożsamość każdego z

    ale zniknela smiertelna kula i nagranie z kamery p[rzemyslowej. powinien vyc
    obowiazek brania kamery a wprzypadku
    braku wplywalo by to na niekorzysc policji - czyli z zalozenia
    mniejwiarygodne.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 86. Data: 2005-04-11 13:43:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3dkut$g24$1@inews.gazeta.pl...

    > ale zniknela smiertelna kula i nagranie z kamery p[rzemyslowej.
    powinien vyc
    > obowiazek brania kamery a wprzypadku

    Ale my o kominiarkach dyskutujemy, a nie gubieniu dowodów rzeczowych. To
    chyba trochę inna klasa problemu.

    > braku wplywalo by to na niekorzysc policji - czyli z zalozenia
    > mniejwiarygodne.

    Czyli chcesz przyjąć domniemanie, że Policjanci mordują ludzi i domagać
    się od nich za każdym razem udowodnienia, że jednak nie było to
    morderstwo? Ostatni raz takie założenia prawne były bodaj w Niemczech
    Hitlerowskich i pozwalały na wysyłanie do obozów ludzi tylko dla tego,
    że nie mogli udowodnić, że są niewinni. Chyba nawet Stalin formalnie
    czegoś takiego nie miał, choć mniej więcej na tej zasadzie działał. Ale
    od tych czasów, to raczej żadne państwo już nie próbowało wprowadzać w
    życie takich zamysłów.

    O winie / niewinności policjanta w razie konieczności orzeka sąd na
    podstawie dostępnych dowodów. Nie można czynić założenia, ze jeśli nie
    zabrali kamery, to są winni. Ba, brak kamery może być często wynikiem
    przyczyn obiektywnych: niesprawność albo po prosu brak ich
    wystarczającej liczby.

  • 87. Data: 2005-04-11 14:02:51
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > A co do pytania ubocznego, to policjanci noszą maski po to, by nie
    > zostać rozpoznanym. O ile w wypadku pijaka prawdopodobieństwo, ze
    > wymorduje rodzinę policjanta za odwiezienie na Izbę Wytrzeźwień jest
    > znikome, o tyle w wypadku mafiosa zaczyna być to realnym zagrożeniem.

    To ciekawe dlaczego np prokuratorzy nie noszą masek.Pewnie dlatego
    że taki mafiozo prędzej będzie próbował wymordować rodzinę zwykłego
    policjanta który go zatrzymał a nie prokuratora który mu stawia zarzuty
    ciąga po sądach i ogolnie utrudnia życie.I pewnie wydaje tym policjantom
    nakaz zaaresztownia tego mafioza.

  • 88. Data: 2005-04-11 14:21:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawcio" <1...@n...spamowcow> napisał
    w wiadomości news:d3e0jo$i3b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Prokurator nie musi się spotykać z tajnymi współpracownikami i jak nawet
    jego twarz będzie powszechnie znana, to przez taką nieostrożność nie
    zamordują tego współpracownika. Poz a tym, to wbrew pozorom prokurator w
    zasadzie jest tylko urzędnikiem, który z tym idzie do sądu. Prokurator
    jest relatywnie o wiele mniej groźny dla mafiosa, niż policjant. Bo
    policjant, to nie tylko czynności, która można udokumentować, ale
    również całą wiedza operacyjna tak naprawdę do końca nigdzie nie
    udokumentowana oraz przede wszystkim odpowiednie dojścia do informacji.

  • 89. Data: 2005-04-11 14:31:54
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Pawcio napisał(a):
> [...]
    > samych panów w takich samych kominiarkach.
    > A jakoś nie wierzę żeby koledzy tego policjanta przed sądem zeznali który

    Pomijasz jeden istotny fakt. Od oskarżania w tym kraju jest prokurator,
    a nie pokrzywdzony. Pokrzywdzony może złozyć zawiadomienie o
    przestępstwie, a do tego znajomość danych sprawdzy potrzebna mu nie jest.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 90. Data: 2005-04-11 14:41:55
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

> [...]
    > a nie pokrzywdzony. Pokrzywdzony może złozyć zawiadomienie o
    > przestępstwie, a do tego znajomość danych sprawdzy potrzebna mu nie jest.

    No nie pomijam tylko upraszczam.Bo tenże prokurator mógłby mnie zapytać
    który to z tych policjantów mnie pobił.Ja mu na to że ten w czarnej masce:-)
    Prokurator zdobywa liste osób uczestniczących w akcji, przepytuje wszystkich
    oczywiscie nikt nic nie widział nikt nic nie słyszał, a ten pobity pewnie się
    w przedpokoju o własne kapcie potknął;)I problem ma oczywiscie prokurator
    a nie ja .Gdyby masek nie było, problem z udowodnieniem byłby mniejszy.