  • 1. Data: 2009-06-18 10:40:32
    Temat: Komornik a zmiana adresu
    Od: ml <k...@z...pl>

    Witam,
    Takie pytanie:
    Czy komornika trzeba zawiadomic o zmianie adresu?
    Jestem stroną dla której komornik ściąga zadłużenie.
    Po 10 latach ciszy i zapomnieniu o sprawie dostałem awizo na adres pod
    którym nie mieszkam
    (dla ścisłości chodzi o oficjalne przemeldowanie).
    Zostałem zawiadomiony o awizo dzieki uprzejmości obecnych lokatorów.
    Czy komornik ma obowiązek potwierdzic/ustalic adres powoda w przypadku
    nieodebrania poleconego?

  • 2. Data: 2009-06-18 10:44:14
    Temat: Re: Komornik a zmiana adresu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ml pisze:
> [...]
    > Zostałem zawiadomiony o awizo dzieki uprzejmości obecnych lokatorów.
    > Czy komornik ma obowiązek potwierdzic/ustalic adres powoda w przypadku

    Nie ma obowiązku. To Ty masz obowiązek poinformowania o zmianie
    adresu pod rygorem uznania wysłanych listów na stary adres za
    dostarczone prawidłowo.

    Fakt zameldowania ma małe znaczenie, listy w tego typu sprawach
    wysyła się na adres zamieszkania, w szczególności na adres podany przez
    stronę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-18 12:04:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ma o tyle znaczenie, że komuś może się chcieć wystąpić z zapytaniem do biura
    adresowego (kiedyś się nazywało CBA ;))
    JaC

    -----