  • 1. Data: 2003-05-22 15:14:49
    Temat: odmowa zawacia umowy - eragsm
    Od: "news" <k...@4...pl>

    witam,
    eragsm odmowila (narazie ustnie) zawarcia umowy z moja firma, na swiadczenie
    uslug telekomunikacyjnych. nadmieniam, ze spelniam wszystkie warunki
    potencjalnego klienta, okreslone w regulaminie ptc era, moja firma nie
    zalega z podatkami ani z innymi naleznosciami dla operatorow, mam juz na
    koncie 4 aktywacje w eragsm na czas nieokreslony i chcialem zawrzec kolejne,
    tym razem na czas okreslony (z promocji).

    co mam zrobic w takim przypadku ? gdzie skarzyc ? wydaje mi sie ze w swietle
    ustawy telekomunikacyjnej operator powszechny/publiczny jakim jest eragsm
    nie moze odmowic zawarcia takiej mowy...

    czy macie jakies rady ?
    czy w zwiazku z tym, ze nie mogac wykonywac TANSZYCH polaczen (chodzi o
    kolejne aktywacje) na telefony komorkowe a jednoczesnie jestem zmuszony do
    korzystania z alternatywnych DROZSZYCH polaczen np. poprzez siec stacjonarna
    tpsa - czy moge domagac sie odszkodowania od ery na kwote bedaca roznica
    (oczywiscie w przyblizeniu) tego co zaplacilbym wykonujac polaczenie z sieci
    eragsm a tym co zaplacilbym w/g stawek tpsa ?

    pzdr.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 2. Data: 2003-05-22 16:49:14
    Temat: Re: odmowa zawacia umowy - eragsm
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > eragsm odmowila (narazie ustnie) zawarcia umowy z moja firma, na
    swiadczenie
    > uslug telekomunikacyjnych.

    Nie chcą na Tobie zarabiać? A to łobuzy...! ;-)
    Era (jak pewnie każdy operator) ma pewien podział klientów polegający z
    grubsza na tym, że liczba możliwych aktywacji zależy od wielkości firmy.
    Zabezpieczają się w ten sposób przed firmami, które mogłyby wziąć na siebie
    zbyt wiele i później nie wypłacić się z rachunkami.

    Ale jeśli uważasz że Cię dyskryminują, zawsze możesz przejść do konkurencji.
    Jak odpowiednio przedstawisz sprawę, zrekompensują Ci obecne abonamenty Ery,
    tak że nie będziesz stratny/a na tej wymianie.

    Pzdr

    A.

  • 3. Data: 2003-05-22 17:16:08
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
    > swietle ustawy telekomunikacyjnej operator powszechny/publiczny jakim
    > jest eragsm nie moze odmowic zawarcia takiej mowy...

    PTC jest operatorem publicznym. Ale nie świadczy usługi powszechnej, a to
    zasadnicza różnica.

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-05-22 18:25:15
    Od: "news" <k...@4...pl>

    czy w poruszonej przeze mnie kwestii ma to jakies znaczenie ?
    o ile sie nie myle, to chyba niedawno operatorzy komorkowi zostali chyba
    uznani (przez urtip ?) za operatorow powszechnych ... lub jakies inne
    orzeczenie w podobnej kwestii, ale nie pamietam.

  • 5. Data: 2003-05-22 18:33:32
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "Ali Gator" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > zbyt wiele i później nie wypłacić się z rachunkami.
    > Ale jeśli uważasz że Cię dyskryminują, zawsze możesz przejść do

    gwoli wyjasnienia: wiem ze moge sobie wybrac innego operatora i olac ere ale
    nie o to chodzi - chodzi o odmowienie mi swiadczenia uslugi a to chyba
    niezgodne z prawem. moim prawem jest wybrac sobie takiego operatora jakiego
    chce i takiego u ktorego najbardziej mi sie oplaca - a teraz akurat uparlem
    sie na ptc era.

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 6. Data: 2003-05-22 18:40:35
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    > czy w poruszonej przeze mnie kwestii ma to jakies znaczenie ?
    > o ile sie nie myle, to chyba niedawno operatorzy komorkowi zostali
    > chyba uznani (przez urtip ?) za operatorow powszechnych

    NIE POWSZECHNYCH tylko publicznych. Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego,
    nie chce mi sie sprawdzać, ale obowiązek zawarcia umowy dotyczy tylko op.
    usł. powszechnych

    pozdr.

  • 7. Data: 2003-05-22 18:54:25
    Od: "news" <k...@4...pl>

    > NIE POWSZECHNYCH tylko publicznych. Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego,
    > nie chce mi sie sprawdzać, ale obowiązek zawarcia umowy dotyczy tylko op.
    > usł. powszechnych

    Ok, moze sie myle w sprawie "powszechnych", ale jakby nie bylo to wiazacy
    jest obowiazujacy regulamin ptc era a z niego jednoznacznie wynika, ze nie
    podlegam pod "odmowe".

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 8. Data: 2003-05-22 19:10:30
    Od: "Big Jack" <R...@t...cy>

> [...]
    > witam,
    > eragsm odmowila (narazie ustnie) zawarcia umowy z moja firma, na

    [ciach]

    Zarządaj pisemnego uzasadnienia odmowy zawarcia umowy i idź z tym do
    federacji konsumentów albo temu podonej instytucji.
    Pozdrawiam
    Big Jack

  • 9. Data: 2003-05-22 20:30:57
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:

    > Zarządaj pisemnego uzasadnienia odmowy zawarcia umowy i idź z tym do
    > federacji konsumentów albo temu podonej instytucji.

    raczej to drugie i to mało podobnej :)

    KG

  • 10. Data: 2003-05-22 21:00:37
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    oni sa uslugodawca i po prostu odmawiaj wykonania uslugi i nie musza podawac
    wg mnie powodow. to tak jakbys przyszedl do stolarza zamowic sotl i on
    powiedzial ze nie zrobi

    leon
    --
    "Jeśłi założymy, że Pi równa się 2,87 to uzyskamy błędne koło"
    - Eugene Ionecsu, "Łysa śpiewaczka".