  • 11. Data: 2003-05-22 21:36:25
    Temat: Re: odmowa zawacia umowy - eragsm
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:baj55u$7gp$1@sklad.atcom.net.pl...
    > gwoli wyjasnienia: wiem ze moge sobie wybrac innego operatora i olac ere
    ale
    > nie o to chodzi - chodzi o odmowienie mi swiadczenia uslugi a to chyba
    > niezgodne z prawem.

    Przecież mówiłeś, że masz u nich kilka aktywacji, więc nie odmówili Ci
    usług. Ale nie możesz domagać się takich usług w nieograniczonej ilości,
    skoro każda aktywacja zawiera dla operatora pewien element ryzyka wynikający
    ze sprzedaży klientowi telefonu w cenie znacznie niższej od jego wartości
    rynkowej.

    Moja rada: pogadaj ze swoim ADB Ery, pobajtluj coś o sieci korporacyjnej (to
    zwiększa minimalną ilość wymaganych telefonów), powiedz że Plus daje Ci
    więcej telefonów, itp. Ale tak na spokojnie, bez nerwów. Jest w Erze coś
    takiego jak oferta specjalna, więc jeśli będziesz miał kumatego ADB to
    wywalczy dla Ciebie to czego potrzebujesz. ;-)

    Pzdr

    A.

  • 12. Data: 2003-05-22 22:42:17
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "leon" <L...@i...pl> wrote in message
    > oni sa uslugodawca i po prostu odmawiaj wykonania uslugi i nie musza
    podawac
    > wg mnie powodow. to tak jakbys przyszedl do stolarza zamowic sotl i on
    > powiedzial ze nie zrobi

    chyba (raczej napewno) nie masz racji - operator podlega pod ustawe prawo
    telekomunikacyjne i to ona decyduje o tym czy moze odmowic czy nie.

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 13. Data: 2003-05-23 07:25:49
    Od: "news" <k...@4...pl>

    operatorzy zostali jednak uznani za podmioty swiadczace uslugi powszechne,
    wiec jednak ciazy na nich ten obowiazek...

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!