  • 1. Data: 2003-05-22 15:42:13
    Temat: Czy komornik ma wydać pokwitowanie?
    Od: "Kossut" <l...@n...kossut.pl>

    Witam.
    Ponad miesiąc temu zaniosłem do komornika jedyny egzemplarz wyroku z
    klauzulą wykonalności i kiedy poprosiłem o pokwitowanie przyjęcia
    usłyszalem "u nas nic nie ginie". Od tamtej pory jest cisza. Mam obawy, że
    zwyczajnie pracownik urzedu komorniczego może być np. znajomym winowajcy i
    wyrzucił mój wyrok z wnioskiem do kosza. Czy coś się da zrobić? Czy można
    ustalić, że egzekucja należności nie miała miejsca i ponowić ją?

    Pozdrawiam,
    K.Kossut

  • 2. Data: 2003-05-22 15:45:31
    Temat: Re: Czy komornik ma wydać pokwitowanie?
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > wyrzucił mój wyrok z wnioskiem do kosza. Czy coś się da zrobić? Czy można
    > ustalić, że egzekucja należności nie miała miejsca i ponowić ją?

    Czy wpłaciłeś komornikowi zaliczkę na koszty postępowania?

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-05-22 16:35:17
    Od: "Kossut" <l...@n...kossut.pl>

    Nie - wlaśnie nie - nie ma żadnej odpowiedzi.
    Zwyczajnie - wzięli wyrok, wypełniony wniosek i kazali czekać na ich reakcję
    (np. na pobranie ode mnie owej zaliczki). Ja chciałem wziąć pokwitowanie
    przyjęcia dokumentów i odmówiono mi.

  • 4. Data: 2003-05-22 19:17:17
    Temat: Nikt nie chce odpowiedzieć :...((
    Od: "Kossut" <l...@n...kossut.pl>

  • 5. Data: 2003-05-22 20:25:12
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kossut wrote:
> [...]
    > zwyczajnie pracownik urzedu komorniczego może być np. znajomym winowajcy i
    > wyrzucił mój wyrok z wnioskiem do kosza. Czy coś się da zrobić?

    Najprościej po prostu się spytać...

    KG

  • 6. Data: 2003-05-23 08:12:01
    Od: "Kossut" <l...@n...kossut.pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najprościej po prostu się spytać...
    >
    > KG

    Dziękuję - własnie pytam - mam nadzieję, że ktokolwiek, kto był u komornika
    z podobną sprawą odpowie na pytanie z tematu wiadomości choćby "tak" lub
    "nie"...

  • 7. Data: 2003-05-23 10:39:03
    Od: "Maciek" <b...@p...fm>

    Pisalem na priva, poczta wrocila ???

  • 8. Data: 2003-05-28 08:31:03
    Temat: Odp: Czy komornik ma wydać pokwitowanie?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Najprościej po prostu się spytać...

    racja :-) w przypadku zaginięcia należy się zwrócić do sądu o ponowne
    wydanie tyt.wykonawczego...

    Sandra