  • 11. Data: 2004-04-12 08:03:27
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Nie :) Policjant mnie tak wk(&^%$*) że postanowiłem nie płacić mu
    ani
    > złotówki.

    No to teraz dorzucisz do interesu parę złotych za to że słabo panujesz
    nad nerwami.
    Pewnie wniosek oskarżyciela będzie teraz wyższy niż 50 zł a nawet jeśli
    Sąd orzeknie wobec Ciebie taką samą grzywnę jak ta w
    zaproponowanym mandacie, to i tak musisz się jeszcze liczyć się z
    kosztami, które wyniosą po rozprawie co najmniej stokilkadziesiąt
    złotych (no chyba że jesteś golec i Sąd łaskawie Cię z kosztów zwolni)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-04-12 09:59:03
    Od: "Voytek" <w...@g...nl>

    > złotych (no chyba że jesteś golec i Sąd łaskawie Cię z kosztów zwolni)

    Golca mam zamiar udawać. Choć będe musiał peruke założyć żeby się do niego
    upodobnić :)
    Voytek GG 716455
    http://cerbermail.com/?K6UMLf0i1O
    DU Tico '00 full p.m.s. LPG

    ---

  • 13. Data: 2004-04-12 11:06:43
    Od: j...@w...pl

    > grzeczny?

    na pochwałę za postawę obywatelską !

    > Mandatu się odmawia,
    > gdy uważasz, że jesteś niewinny, wtedy sprawę rozstrzyga Sąd.

    lub jest się w stanie wykazać, że znak został postawiony z naruszeniem prawa,
    a tak jest ze wszystkimi znakami zakazu ...
    prawo to nie tylko to "...o ruchu drogowym..."

    polecam prawnikom tę niszę rynkową
    tyle pieniędzy do odyskania !!!

  • 14. Data: 2004-04-12 11:25:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <4...@n...onet.pl>, j...@w...pl wrote:
    > lub jest się w stanie wykazać, że znak został postawiony z naruszeniem prawa,
    > a tak jest ze wszystkimi znakami zakazu ...
    > prawo to nie tylko to "...o ruchu drogowym..."

    A konkretniej?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 15. Data: 2004-04-12 15:08:26
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Golca mam zamiar udawać. Choć będe musiał peruke założyć żeby
    się do niego
    > upodobnić :)
    > --

    To może pójdź na całość i udawaj że to nie Ty tylko Twój Golec-brat
    bliźniak ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2004-04-12 15:27:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > No to teraz dorzucisz do interesu parę złotych za to że słabo panujesz
    > nad nerwami.

    Najgorsze jest to, że wokół nas jest coraz więcej nerwusów, popaprańców itp.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-04-12 15:33:17
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Najgorsze jest to, że wokół nas jest coraz więcej nerwusów,
    popaprańców itp.

    Każdy widzi wokół siebie to co chce widzieć i wierzy w to w co chce
    wierzyć ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2004-04-12 15:56:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>