  • 1. Data: 2004-04-08 20:09:17
    Temat: odmowa przyjęcia mandatu
    Od: "Voytek" <w...@g...nl>

    Odmówiłem przyjęcia mandatu na 50zł - złamanie zakazu wjazdu. Przyznałem się
    do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe grzeczny?
    Voytek GG 716455
    http://cerbermail.com/?K6UMLf0i1O

    ---

  • 2. Data: 2004-04-08 20:25:43
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Voytek wrote:
    > Odmówiłem przyjęcia mandatu na 50zł - złamanie zakazu wjazdu. Przyznałem się
    > do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe grzeczny?

    Na mniej raczej nie. Tyle to koszty wyniosą.

    KG

  • 3. Data: 2004-04-08 20:29:55
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>

> [...]
    się
    > do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe

    Chyba zwariowałeś - odmówić mandatu i przyznać się do winy?? Skoro się
    przyznałeś to to samo musisz powiedzieć przed sądem, tym bardziej że
    złamałeś zakaz wjazdu, a nie jechałeś za szybko itp. Mandatu się odmawia,
    gdy uważasz, że jesteś niewinny, wtedy sprawę rozstrzyga Sąd. Teraz zamiast
    50 będziesz miał 500 grzywny...

  • 4. Data: 2004-04-09 06:04:05
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Odmówiłem przyjęcia mandatu na 50zł - złamanie zakazu wjazdu.
    Przyznałem się
    > do winy. Na co mogę liczyć w s?dzie, przyjmuj?c założenie że będe grzeczny?

    Na 200 zl.

  • 5. Data: 2004-04-09 08:53:39
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Voytek" <w...@g...nl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe

    rotfl
    a co liczyles na mniejszy za zlamanie przepisu, zwlaszcza ze sie przyznales?
    trzeba bylo brac i dziekowac ze tyle...jakbys dostal 500 to wartoby bylo
    walczyc i sie wypierac...
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2004-04-09 13:42:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba zwariowałeś - odmówić mandatu i przyznać się do winy??

    I o to chodzi!!
    Niepoczytalność powoduje, że gościa nie można karać;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-04-09 15:47:35
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

> [...]
    Przyznałem się
    > do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe

    Poprawka prima-aprilisu, czy jak ? :-)

    marekz

  • 8. Data: 2004-04-09 17:30:01
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>

    > I o to chodzi!!
    > Niepoczytalność powoduje, że gościa nie można karać;)))

    Racja, ale on ma prawo jazdy, więc musi być poczytalny - chyba że mu je
    teraz zabiorą...;)))

  • 9. Data: 2004-04-09 18:17:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 9. kwietnia 2004 08:04 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane KrzysiekPP:

    Za jazdę na prochach albo po pijaku?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-04-12 07:53:48
    Od: "Voytek" <w...@g...nl>

    MarekZ wrote:
    > Poprawka prima-aprilisu, czy jak ? :-)

    Nie :) Policjant mnie tak wk(&^%$*) że postanowiłem nie płacić mu ani
    złotówki. I pół godziny przytrzymać go w ulewnym deszczu, gdy ja siedziałem
    w aucie :)
    Voytek GG 716455
    http://cerbermail.com/?K6UMLf0i1O
    DU Tico '00 full p.m.s. LPG