eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › pismo z administracji PGM
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-04-08 20:22:15
    Temat: pismo z administracji PGM
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>

    Witam, wynajmujemy z żoną 2 osobne lokale, każdy swój. Lokale są bliźniacze
    i obeznie połąćzone, jednakże w toku jest sprawa zameldowania i
    sfinalizowania umowy z miastem. Mam pozwolenie budowlane na wykonywane
    prace, zgodę PGM i całą resztę. Mój lokal (był zdezolowany kompletnie, nie
    zajmowany kilka lat) był (w zasadzie jest) zwolniony z czynszu na 2 lata -
    czyli do końca br. Gram wobec tego na zwłokę z podpisanie nowej umowy z
    połączonymi lokalami. Dziś pani "goniec" przyniosła mi i żonie pisma, gdzie
    pisze:
    "(...)ZK PGM informuje (zwracam uwagę na słowo INFORMUJE), iż w dniu...
    odbędzie się wizja stanu technicznego lokalu (tu adres). Prosimy o
    udostępnienie lokalu. W przypadku nieobecności i braku udostępnienia
    pomieszczeń wystąpimy o rozwiązanie umowy najmu". I tu podpis jakiejś pani
    kierownik...
    W piśmie nie ma oparcia o jakikolwiek paragraf, zarzut itp, w umowach (mojej
    i żony) nie pisze nic o tym, że oni mogą sobie ot tak tutaj przyjść.
    Chodzi mi o to, że mógłbym ich wpuścić, ale niestety wyjeżdżam do pracy i
    zostanie tylko żona z dzieckiem w domu, doradźcie mi - czy odpisać im pismo
    w stylu "po co, na jakiej podstawie itp" czy wymyśleć coś innego. Nadmienię
    iż pismo wystosowała administracja PGM, nie główna siedziba. Administracją
    (akurat moją) zarządza bardzo głupiutka pani kierownik, z którą nie raz już
    sobie korespondowałem w różnych sprawach).

    Proszę o jakieś wskazówki
    Pozdrawiam



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1