  • 21. Data: 2006-08-02 10:30:05
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Próbuj. Ja nie podpiszę bo mi to nie przeszkadza - ludzie muszą
    > gdzieś mieszkać.

    Masz mentalność Kalego: łajza nie płacąca właścicielowi ma u niego mieszkać,
    a właściciel musi walczyć o własne mieszkanie.

    Gratuluję podejścia do człowieka...podejścia zakłamanego, jakie reprezentują
    ustanawiający ustawy w
    pier*nym kraju, w którym przyszlo mi mieszkać. I to ma nie być komuna?
    Nie po to pracuję, by sponsorować jakiejś mendzie mieszkanie.

    zdegustowana
    hania

  • 22. Data: 2006-08-02 10:31:31
    Od: "hiro" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Próbuj. Ja nie podpiszę bo mi to nie przeszkadza - ludzie muszą
> [...]

    Serio ci nie przeszkadza? Uważasz, że nie ma niczego złego w tym że ktos
    mieszka za darmo w cudzym mieszkaniu, że własciciel płaci za niego czynsz i
    media a on śmieje mu się w nos i mówi że się wyniesie jak dostanie
    mieszkanie zastępcze?

  • 23. Data: 2006-08-02 10:36:05
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Próbuj. Ja nie podpiszę bo mi to nie przeszkadza - ludzie muszą
    > gdzieś mieszkać.

    powiedz jeszcze: jesteś osobą pracującą? masz mieszkanie? na kogo głosowałeś?

    hania

  • 24. Data: 2006-08-02 10:37:15
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    Masz mentalność Kalego: łajza nie płacąca właścicielowi ma u niego mieszkać,
    a właściciel musi walczyć o własne mieszkanie.

    Gratuluję podejścia do człowieka...zakłamanego, jak i ustanawiający ustawy w
    pier*nym kraju, w którym przyszlo mi mieszkać.

    to do henry(k)a bylo oczywiście. Szlag mnie trafia, gdy mam do czynienia z
    takimi ludźmi.

    hania

  • 25. Data: 2006-08-02 10:43:14
    Od: "hiro" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > ale ja jego czemadanom zrobic nic nie chce - za to chyba nie jest
    posiadaczem
    > mojego mieszkania ? (sorki za dyletanctwo, w domu dopiero poczytam)

    No własnie w świetle prawa lokator jest posiadaczem (posiadacz to nie to
    samo co właściciel) Niestety tak własnie jest i nic na to nie poradzisz.
    Skoro pozwoliłas mu na zamieszkanie (chodzi o stan faktyczny, nie musi byc
    zadnej umowy) to on stał się jego posiadaczem i prawo go chroni. Ciebie
    prawo ma gdzieś;)

    > o jakich niewlicznych myslisz?

    > poczytam, dzieki

    > czyli wszyscy piszacy tu Panstwo przyznaja, ze wiecej praw ma wynajmujacy,
    > nie odnajmujacy?

    Dokładnie tak.

    > Życzę piszącym o prawach najemcy bez świstka powrotu do mrocznej polskiej
    > rzeczywistości.
    > Sobie: by brak świstka najmujący nie wykorzystali w ten sposób, że np
    > wymalują mi napisy" love Ziuta" na tapetach i nie pokiereszowali mebli
    >
    > Wszystkim zaś - obcowania z normalnymi ludźmi, dla których "słowo jest
    > droższe od pieniędzy"

    No sorry, ale zachowujesz sie jak dziecko które nie chce umyć zębów. To nie
    wina forumowiczów, ze prawo jest do d...y. Ludzie tylko ci piszą jak jest a
    ty im ublizasz. Wolałabyś żeby kłamali i pisali ci to co chcesz usłyszeć?
    ..tak, Haniu, możesz zmienić zamki i wystawić walizki lokatora za drzwi, to
    zgodne z prawem i nikt ci nic za to nie zrobi. To byś chciała usłyszeć?

  • 26. Data: 2006-08-02 10:53:12
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > mozesz napisać konkretniej?

    A co chcesz konkretniej? Nie możesz wywalić bez nakazu eksmisji, płaci czy
    nie płaci, spisałaś umowę na piśmie czy nie spisałaś. Uganda.

    --
    JoP

  • 27. Data: 2006-08-02 10:54:11
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    hiro <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > No sorry, ale zachowujesz sie jak dziecko które nie chce umyć zębów. To nie
    > wina forumowiczów, ze prawo jest do d...y. Ludzie tylko ci piszą jak jest a
    > ty im ublizasz.

    Chwila, odpisalam henry(k)owi, że mi się jego podejście do kulawego prawa
    (tu: jego aprobata tego prawa) nie podoba. Jako niepełnosprawnych uznałam
    posiadujących na Wiejskej, bo tak debilne prawo może tylko niepełnosprawny
    ustanowić.

    A UGD życzę normalnych kontakótw w obie strony - co tu jest ubliżaniem?

    >? Wolałabyś żeby kłamali i pisali ci to co chcesz usłyszeć?

    a gdzie to przeczytałeś?

    zdrowki
    hania

  • 28. Data: 2006-08-02 10:58:55
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A co chcesz konkretniej? Nie możesz wywalić bez nakazu eksmisji, płaci czy
    > nie płaci, spisałaś umowę na piśmie czy nie spisałaś. Uganda.

    Załóżmy więc, że moja daleka ciotka ma daleka kuzynkę, o której pomieszkanie
    u mnie prosiła mnie miesiąc temu, bo owa daleka kuzynka dalekiej ciotki miała
    kupić za tydzień mieszkanie. Pomieszkanie miało być na tydzień. Kasy nie
    wzięłam, bo to przecież rodzina jest ;-)) a ja usłuzna ;-)

    No to do ^*$&^^*%&*( mam tę kuzynkę kuzynki do usranej śmierci gościć?
    A gdzie złamanie umowy pt wyprowadzenie się po tygodniu?

    Teoretyzuję, jak w tej Ugandzie egzystować. To źle?

    hania

  • 29. Data: 2006-08-02 11:02:56
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Odnosnie umowy i zawarcia w niej punktu, że umowa przestaje obowiązywać (np z
    miesięcznym terminem wypowiedzenia), gdy właściciel (nie posiadający innego
    mieszkania) musi do niego wrócić, bo mu przestało na Hilton wystarczać -
    gdzieś to węszyłam - ktoś wie?

    hania

  • 30. Data: 2006-08-02 11:12:03
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    założę jeszcze jedną hipotetyczną sytuację (która NB zdażała się u mnie w
    rodzinie):

    ciotka na wsi musiała nagle wyjechać, a my do niej przyjechać na wakacje.
    Zostawiła klucz w wiadomym nam miejscu.
    Siedzieliśmy sobie sami na panderozie tydzień, wujek-sąsiad doił krówki (z
    naszą pomocą ;-))
    i było sielsko anielsko, ciocia wróciła po tygodniu, rzuciliśmy się sobie w
    ramiona i super

    wersja my-mendy i łajzy (bo za takich uważam ludzi świadomie nie płacących
    czynszu i nie oddających mieszkania właścicielowi- niech cię obraża, kto
    chce) mamy klucz, ciotki po tygodniu nie wpuszczamy, ba! wołamy policję, bo
    nas nachodzi. Za miesiąc, poddając się romantyzmowi wsi zachodzę w ciążę z
    synem sołtysa. Nie daję się wygonić tym bardziej, ze przecież "błogosławione
    napoczęte" w drodze.

    No i co? Ciotka ma iść pod most bo mi się romantyzmu zachciało?

    Poza tym - jak to pierniczone prawo utrudnia wynajęcie mieszkania właśnie
    uczciwym kobietom w ciązy, które na wynajem stać?

    hania