  • 1. Data: 2006-08-01 13:01:23
    Temat: problem z naprawą wad w zakupionej usludze....
    Od: "asterix" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Spawa dotyczy zakupu uslugi przeze mnie, czyli osobe prywatna a dotyczy
    wykonania zabudowy szafy suwanej w mieszkaniu. Na wykonie uslugi zawarta
    zostala umowa o dzielo w firmą-wykonawca.

    Mam nastepujacy problem. Zakupilem usługe, ktora zostala wykonana
    nieprawidlowo. Zglosilem na pismie do wykonawcy żądanie usuniecia usterek. W
    ciagu 16 dni nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Co, o ile mi wiadomo jest
    uznaniem przez wykonawce mojej reklamacji bez zastrzeżeń. Poniewaz wykonawca
    nie reagowal, poprosilem Inspekcje Handlowa o pomoc w mojej sprawie.
    Przeprowadzono mediacje z wykonawca uslugi. Po mediacjach wykonawca
    przystapil do usuniecia brakow. Wykonal je jednak nie prawidlowo robiąc
    jednoczesnie kolejne uszkodzenia.

    W ramach mediacji poszedlem na pewne ustapstwa, chcac zalatwic sprawe
    polubownie. Skonczylo sie to tym, ze teraz po poprawkach po mediacjach jest
    gorzej niz przed mediacjami. Czy na tym etapie moge żądac wykonania
    zgloszonych poprawek w pierwszym pismie, na ktore wykonawca nie
    odpowiedzial, czy obowiazują mnie tylko ustalenia z mediacji. A wiec i
    ustepstwa na ktore poszedlem.

    Praktycznie jestem zdecydowany na wytoczenie procesu wykonawcy, nie wiem
    tylko, czego moge sie domagac. Czy skoro wykonawca nie wywiazal sie z
    ustalen poczynionych na mediacjach w PIHu, moge uznac, ze je zerwal ?? i
    wrocic do moich żądań okreslonych wstepnie w pierwszym pismie do niego??

    prosze o pomoc

    pozdrawiam
    asterix