  • 1. Data: 2006-08-01 12:31:06
    Temat: Prosze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić?
    Od: michal <m...@o...pl>

    Witam

    Jakiś czas temu pisałem o tym ze firma nie chce odebrać umowy o dzieło.

    Wykonałem stronę w pełni działająca w umowie mam punkt:
    --------------
    1.Odbiór dzieła winien być poświadczony przez protokół zdawczo-odbiorczy
    podpisany przez każdą ze stron

    Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
    -----------

    Czekam juz 2 miesiące na odebranie dzieła. Klient w ogóle nie chce go
    odebrać. Za namowa grupy wysłałem list w którym przesłałem aneks
    ----------
    Jeśli nie zostaną przesłane poprawki w ciągu 7 dni dzieło zostanie uznane za
    odebrane.
    ----------

    Strona przestała ostatnio działać zmieniono hasła więc nie mam nawet do niej
    dostępu. Straszą mnie sądem itd....

    Proszę o pomoc czy nasze prawo jest takie beznadziejne że zleceniodawca może
    zwlekać w nieskończoność z odebraniem dzieła? Jak mogę sie bronić.

    Z góry dziękuje za każdą pomoc

  • 2. Data: 2006-08-01 12:52:31
    Od: michal <m...@o...pl>

    Witam

    wczoraj napisalem ze zrywam umowę przez gadu czy to jest prawo mocne nadal
    strona musi działać? jak moge zerwać umowę?

  • 3. Data: 2006-08-01 13:28:25
    Od: michal <m...@o...pl>

    Witam

    mam jeszcze pytanie czy mając w umowie zapis:

> [...]
    > podpisany przez każdą ze stron
    >
    > Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    jako wykonawca mam przygotować takiego protokołu i wysłać pocztą? czego nie
    zrobiłem i widze ze to było głupota z mojej strony.

    Co mogę zrobić w takie sytuacji termin umowy jest juz przekroczony o ponad
    miesiąc. Czy wysłanie protokołu jest moim obowiązkiem skoro klient cały
    czas chciał zmian ale nie potrafił tego wytłumaczyć jak zrobiłem co chciał
    to i tak mu to nie pasowało az wreszcie wyslalem aneks o obniżenie ceny za
    dzieło tak jak chciał. Mimo ze z mojej strony wykonany wszyto było
    prawidłowo.

  • 4. Data: 2006-08-02 04:39:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    michal wrote:
> [...]
    > to i tak mu to nie pasowało az wreszcie wyslalem aneks o obniżenie ceny za
    > dzieło tak jak chciał. Mimo ze z mojej strony wykonany wszyto było

    Co już zakombinowałeś to już przepadło.
    Wyślij mu teraz pismo, że wzywasz do odbioru dzieła w ciągu 7 dni lub
    wskazania pisemnie poprawek.
    Po 7 dniach wyślij mu po prostu rachunek do zapłacenia z uwzględnieniem
    tego wszystkiego na co się już niechcący zgodziłeś.

    Potem pozostaje iść do sądu o niezapłacony rachunek.

  • 5. Data: 2006-08-02 07:54:15
    Od: michal <m...@o...pl>

    Witam

    Tylko co zakombinowałem? Nie chciałbym popełnić drugi raz tego samego błędu.
    Druga sprawa ze zleceniodawca i tak nie odbierze ode mnie listu do odbioru
    dzieła w ciągu 7 dni lub wskazania pisemnie poprawek. Druga sprawa ze teraz
    strona nie chodzi ze wzgledu na zabezpieczenie ktore wykonalem jak poprawie
    to to on bedzie mial w pelni dzialajaca strone i ja nic nie bdede mogl
    zrobic a wiadomo ze do sodu nikt nie pojdzie z tym bo same dojazdy 400km w
    do sadu mnie zrujnują. Ja juz wyslalem wezwanie do odbioru dziela w ciagu 7
    dni ale co z tego jak zleceniodawca mam to gleboko w d.....

    Czyli nic nie moge zrobić?????