    From: "Hania " <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Date: Tue, 1 Aug 2006 13:21:20 +0000 (UTC)

    Witam,
    czytam, guglam i słucham opowieście znajomych i włos mi się jeży: jeśli
    spiszę umowę, to ktoś siedzący mi na hacjendzie moze tam koczować bez
    płacenia aż otrzymam nakaz eksmisji (a nawet - zapewnię lokum zastępcze).
    Nawet jeśli umowa miałaby być czasowa - nici z prawnego pozbycia się
    lokatorów.
    Jak dla mnie jest to debilne rozwiązanie zaaprobowane przez dałnów z
    Wiejskiej, bo nie tylko uderza we właścicieli mieszkań, ale i potencjalnych
    najemców, na których właściciele patrzą wilkiem.
    Z kolei jeśli nie spiszę umowy - mogą sobie mi wynieść z chaty wszystko
    (wynajęłam z meblami) i tyle.

    Czy widzicie Drodzy UGD jakieś rozsądne wyjście?
    Lokatorzy też chcą mieć umowę - wcale im się nie dziwię, ale sorki, nie stać
    mnie na utrzymywanie kanciarzy (nie mówię, że moi tacy są (oby
    nie!!!!!!!!!!!!!) ale jednak się zdażają.

    Myślałam nad umową użyczenia sprzętów (meble, kuchenka, lodówka, pralka) - no
    tak, ale czy nikt mi się nie przyczepi, gdy w umowie będzie użyczenie szafy
    pod zabudowę?

    $^&&$&*&(&& Uganda a nie kraj w Europie.

    skonfundowana
    hania