  • 11. Data: 2018-03-09 17:35:54
    Temat: Re: ochrona praw autorskich
    Od: f...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
    > "Klaudia Jachira (rocznik 1988) Tym ,,cudzym
    > utworem" jest... logo TVP.

    Przebijam.
    Krzesło na demonstracji i szarpanie ludka który był zamachowcem:)

    > "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
    ubóstwie."

    Zmień sygnaturę i wal w obie strony, np. 100mln na cmentarz żydowski:)

  • 12. Data: 2018-03-12 12:52:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Mar 2018 08:35:54 -0800 (PST), f...@g...com
    napisał(a):

    > Zmień sygnaturę i wal w obie strony,

    Ostatnio byłem zarobiony, więc mogę nie być na bieżąco: dojna zmiana
    reguluje również sygnaturki?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 13. Data: 2018-03-13 14:09:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 09 Mar 2018 01:42:09 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:
    > Na jakiej podstawie?

    Cytuję z pamięci:
    " -Czy Pan jest Sony lub reprezentuje tą firmę?"
    "- Nie."
    "- To ja tej paczki nie mogę przyjąć". Tutaj padła argumentacja,
    której precyzyjnie już nie zacytuję, ale generalnie chodziło o ten
    napis Sony i brak mojego związku z tym znakiem.
    Karą była jazda 10km dalej na inną pocztę, gdzie oczywiście przyjęto
    bez szemrania.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2018-03-13 17:15:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-02-18 o 12:38, Olin pisze:

    Ja bym uznał, że nie doszło do naruszenia prawa na podstawie art. 29 (1)
    Ustawy Prawo Autorskie. Alenie widziałem materiału, więc opieram się na
    opisie.

  • 15. Data: 2018-03-13 18:19:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-13 o 14:09, Marek pisze:

> [...]
    > brak mojego związku z tym znakiem.
    > Karą była jazda 10km dalej na inną pocztę, gdzie oczywiście przyjęto bez

    Pewnie spodziewali się, że to "najwyższy" prezes będzie paczki na pocztę
    woził.

    --
    animka