    From: Roodi <r...@b...pl.bij.spamera.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochrona danych osobowych - chcę pozwać providera
    Date: Thu, 24 Apr 2003 16:50:40 +0200

    Witam,
    Chciałbym się zorientować jakiego odszkodowania mogę sobie zażyczyć za
    udostępnienie moich danych osobowych przez providera (imię, nazwisko,
    adres zamieszkania, numer telefonu) w bazie RIPE. Dla niewtajemniczonych
    pozwala to na podstawie numeru IP uzyskac w/w dane. Wiem, że w
    internecie anonimowość jest fikcją, ale po IP powinno sie moim zdaniem
    dotrzeć do danych providera, który w razie nadużyć podaje dane abonenta
    odpowiednim służbom. Tak jest to rozwiązane chociażby przez TPSA (po
    numerze IP abonenta SDI czy dialupu nie można poznać jego nazwiska!)
    Moje można !, a dodatkowo adres i numer telefonu :(
    W związku z powyższym szukam prawnika na terenie Śląska.
    P.S. Nie sprawdzajcie po IP moich danych osobowych, bo specjalnie piszę
    z pracy :-).

    Roodi