  • 31. Data: 2009-10-11 14:36:14
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomek" napisał:

    > Nie ma żadnej, bo jest osobą fizyczną. A jeśli chodzi o tzw. siedzibę
    > przedsiębiorstwa to jest nią jego adres zamieszkania.

    nie wiem czy wiesz ale handlarze też prowadzą DG?:O)
    a miejsce zamieszkania nie musi być siedzibą DG, jeśli jest to ok, ale jeśli
    nie jest to nie!!!

    poza tym widzę że zaczynasz brednie opowiadać, bo nie istnieje coś takiego
    jak "adres zamieszkania"!:O)
    istnieje miejsce zamieszkania, a to jest nazwa miasta, miejscowości, ale nie
    adres:O)
    adres to może byc zamel;dowania, albo pobytu stałego czy czasowego:O)

  • 32. Data: 2009-10-11 14:37:47
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomek" napisał:
    > Ale rejestrowałeś już działalność ?

    ja tak, a ty?:O)

  • 33. Data: 2009-10-11 17:10:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-10-2009 o 16:37:47 Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la>
    napisał(a):

    > ja tak, a ty?:O)

    Ale chyba nie w Polsce, bo byś wiedział co jest na wniosku

    --
    Tomek

  • 34. Data: 2009-10-11 17:12:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-10-2009 o 16:36:14 Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la>
    napisał(a):

    > nie wiem czy wiesz ale handlarze też prowadzą DG?:O)
    > a miejsce zamieszkania nie musi być siedzibą DG, jeśli jest to ok, ale
    > jeśli nie jest to nie!!!

    Nie wiem czy czytałeś kiedyś np. rozporządzenie o prowadzeniu KPiR

> [...]
    > nie adres:O)
    > adres to może byc zamel;dowania, albo pobytu stałego czy czasowego:O)

    Widzę że wątek zaczyna iśc w stron puryzmu

    --
    Tomek

  • 35. Data: 2009-10-11 19:12:35
    Od: <s...@a...pl>

    > coś mi się zdaje że miejsca zamieszkania też nie musi posiadać, ale na pewno
    > musi byc gdzieś zameldowany, ale oczywiście miejsce pobytu nie zawsze równa
    > się miejscu zamieszkania:O)

    Chyba odwrotnie. Nie musi byćzameldowany, a miejsce zamieszkania zawsze ma.
    Nawet pod mostem.

  • 36. Data: 2009-10-11 19:50:24
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomek" napisał:
    >Ale chyba nie w Polsce, bo byś wiedział co jest na wniosku

    a wiesz ze to nawet w polsce było i na dodatek z miejscem prowadzenia
    działalności DG: "teren całej polski" więc jakoś można:O)

    acha i dla twojej wiadomości adres zamieszkania w polskim prawie nie
    istnieje, istnieje miejsce zamieskania, widzę że w tym same urzędasy i
    prafnicy się już gubią, taplają sie we własnym gnoju jaki pod siebie
    robią:O)

  • 37. Data: 2009-10-11 19:53:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <sympatyczna_poczta_a> napisał:
    > Chyba odwrotnie. Nie musi byćzameldowany, a miejsce zamieszkania zawsze
    > ma. Nawet pod mostem.

    pod mostem to adres a nie miejsce!!!
    jesli pod mostem to miejsce pobytu prawdopodobnie czasowego1:O)
    miejsca zamieszkania można nie posiadać: czytaj definicję miejsca
    zamieszkania a zrozumiesz dlaczego:O)

  • 38. Data: 2009-10-11 20:06:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-10-2009 o 21:50:24 Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la>
    napisał(a):

    > a wiesz ze to nawet w polsce było i na dodatek z miejscem prowadzenia
    > działalności DG: "teren całej polski" więc jakoś można:O)

    A gdzie napisałem że nie można?

> [...]
    > istnieje, istnieje miejsce zamieskania, widzę że w tym same urzędasy i
    > prafnicy się już gubią, taplają sie we własnym gnoju jaki pod siebie

    Ulżyło ci?

    --
    Tomek

  • 39. Data: 2009-10-11 20:38:49
    Od: <s...@a...pl>

    > pod mostem to adres a nie miejsce!!!

    OK, most jest w Warszawie :) Jest miejsce zamieszkania? Jest. Meldunku mieć tu
    nie musi.

    > jesli pod mostem to miejsce pobytu prawdopodobnie czasowego1:O)
    > miejsca zamieszkania można nie posiadać: czytaj definicję miejsca zamieszkania
    > a zrozumiesz dlaczego:O)

    Ok, niech bedzie, że wędrowiec nie ma miejsca zamieszkania.

  • 40. Data: 2009-10-11 23:35:38
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <sympatyczna_poczta_a> napisał:
    > OK, most jest w Warszawie :) Jest miejsce zamieszkania? Jest.
    > Meldunku mieć tu nie musi.

    no właśnie żeby założyć DG jakiś meldunek mieć musi, bezdomny nie założy
    DG:O)