  • 1. Data: 2006-05-07 19:19:55
    Temat: obywatelstwo
    Od: "Kamil Łukasik" <k...@o...pl>

    Witam, potrzebuje opinii speca od administracji albo pmp.

    Otoz problem moj jest typu nastepujacego. Ustawa o obywatelstwie stanowi, ze
    wnioski o nadanie/zrzeczenie sie obywatelstwa skladac nalezy do Prezydenta
    RP za posrednictwem w zależnosci od miejsca pobytu wojewody albo konsula. I
    tutaj zglupialem, mam jakies materialy z uczelni skryptem zwane jednakze
    merytorycznie sprawdzane przez pracownika naukowego, w ktorych stoi
    kilkukrotnie jak byk ze wnioski te kierowac nalezy do starosty, dla ktorego
    sa ta kompetencje z zakresu administracji rzadowej. Ustawa w tytule
    Właściwośc organów na temat starosty milczy, chyba cos przeoczylem. Jak wiec
    to rozumiec, licze sie z mala wiedza swoja i miernym jeszcze obyciem wiec
    zwyczajnie prosze o rozjasnienie kwestii.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-07 19:22:01
    Temat: Re: obywatelstwo
    Od: "Kamil Łukasik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Łukasik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > merytorycznie sprawdzane przez pracownika naukowego, w ktorych stoi
    > kilkukrotnie jak byk ze wnioski te kierowac nalezy do starosty,

    nieprecyzyjnie.... wnioski oczywiscie wciaz do Prezydenta , ale za
    posrednictwem starosty.

  • 3. Data: 2006-05-07 19:48:32
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    Kamil pisze:

    > Użytkownik "Kamil Łukasik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ze

    > nieprecyzyjnie.... wnioski oczywiscie wciaz do Prezydenta , ale za
    > posrednictwem starosty.

    Ustawy maja to do siebie, ze lubia sie zmieniac. Skrypt, ktorym sie
    poslugujesz jest juz nieaktualny. Od pieciu lat organem posredniczacym jest
    wojewoda lub konsul.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 4. Data: 2006-05-07 20:03:54
    Od: "Kamil Łukasik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "roburkov" <r...@g...ciach.pl> napisał w wiadomości

    Ustawy maja to do siebie, ze lubia sie zmieniac. Skrypt, ktorym sie
    poslugujesz jest juz nieaktualny. Od pieciu lat organem posredniczacym jest
    wojewoda lub konsul.

    Chyba mnie Kolega troche nie docenil. Wersja ustawy ktora sie poslugiwalem
    nosila wzmianki dziennika ustaw z konca 2005 roku, a skrypt wykonywany byl
    poczatkiem tego roku, stad moje watpliwosci...
    Ale badz co badz dziekuje, tez bylem sklonny zawierzyc ustawie,
    potrzebowalem potwierdzenia