  • 1. Data: 2006-05-07 19:10:49
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu lokalu
    Od: "paweł37" <paweł37@onet.pl>

    Witam
    Jetsem najemcą lokalu handlowego od ponad 6 lat. Miesiąc temu dostałem
    podwyżkę na którą niechętnie się zgodziłem i podpisałem aneks do umowy (
    pierwszy wyższy czynsz już zapłaciłem ) , niestety kilka dni temu dostałem
    wypowiedzenie umowy najmu z zachowaniem 3 - miesięcznego okresu
    wypowiedzenia ( tak stanowiła umowa ). Jako powód który usłyszałem podano :
    jest osoba która daje więcej i koniec. Mam pytanie. Czy mogę się nie zgodzić
    z tym wypowiedzeniem. Powiedzmy , że nie opuszczam lokalu, czy instytucja od
    której wynajmuje musi wystąpić do sądu o nakaz mojej eksmisji, a wcześniej
    nie może mnie siłą usunąć ( dodam , że wszystkie czynsze i opłaty mam
    zapłacone na bieżąco ). A co jak będzie chciała mnie usunąć siłą, tj.
    wynajmie agencje ochrony i zrobi to brutalnie. Czy moge przed wyrokiem
    wezwać w takiej sytuacji policje i czy będe na prawie ? Dodam, że zależy mi
    na tym lokalu i oczywiście będę się starał dogadać , ale lepiej być
    przygotowanym.

  • 2. Data: 2006-05-08 16:05:16
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu lokalu
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "paweł37" <paweł37@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed wyrokiem wezwać w takiej sytuacji policje i czy będe na prawie ?
    > Dodam, że zależy mi na tym lokalu i oczywiście będę się starał dogadać ,

    Jeżeli jesteś najemcą i właściciel nie chce ci już wynajmować SWOJEJ
    własności i wypowiada Ci umowę to raczej nie masz wiele do powiedzenia.

    Musisz się wyprowadzić