  • 1. Data: 2007-12-31 14:39:28
    Temat: obowiazek świadczenia usługi w okresie wypowiedzenia
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl>

    Czy w okresie wypowiedzenia umowy usługodawca ma obowiązek swiadczenia
    usługi tak długo jak długo usługobiorca ma obowiązek płacić? Chodzi o taką
    sytuacje: rozwiazałam umowe na komórke ale zgodnie z regulaminem firmy
    na "e" musze płacić jeszcze przez ok. 2 miesiace. Jednak telefon jest
    nieaktywny juz teraz czyli w tym samym miesiacu w którym rozwiazałam umowe.
    Czy to jest zgodne z prawem, są w ogóle przepisy ogólne które to regulują?

  • 2. Data: 2007-12-31 15:46:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Kot Behemot" <k...@g...pl> napisał
> [...]
    > na "e" musze płacić jeszcze przez ok. 2 miesiace. Jednak telefon jest
    > nieaktywny juz teraz czyli w tym samym miesiacu w którym rozwiazałam

    Zasadniczo jak rozwiązałeś umowę za wypowiedzeniem to w jego okresie ona
    obowiązuje, czyli obie strony mają się wywiązywać. Jeśli któraś z nich tego
    nie robi to podlega to pod takie unormowania jakby w trakcie umowy
    zaprzestała. Więc w trakcie wypowiedzenia nie myśl o tym, że umowę
    rozwiązałeś, lecz że ona dalej jest, a strona się nie wywiązuje. Zobacz
    jednak dobrze w swojej umowie i regulaminie itp. czy nie ma innych
    postanowień.

    > Czy to jest zgodne z prawem, są w ogóle przepisy ogólne które to regulują?

    Prawo telekomunikacyjne, regulamin świadczenia usług przez operatora, umowa
    między wami (z pewnością na ten regulamin się powołujaca)