  • 1. Data: 2007-12-31 10:14:18
    Temat: Złom na parkingu
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Witam.
    Co zrobić ze złomem stojącym od kilku lat na parkingu?
    Ma zdjęte tablice.
    Parking jest na osiedlu, a grunt jest miejski.
    Na dokładkę zaparkowany jest bez sensu i zajmuje dużo więcej miejsca niż
    powinien, a miejsc parkingowych brakuje...
    Czy można spowodować zabranie go przez stosowne służby (jakie)?
    Pozdrawiam

    Marcin [3M]

  • 2. Data: 2007-12-31 10:32:41
    Temat: Re: Złom na parkingu
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Co zrobić ze złomem stojącym od kilku lat na parkingu?
    > Ma zdjęte tablice.
    > Parking jest na osiedlu, a grunt jest miejski.

    Jest zamknięty?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję

  • 3. Data: 2007-12-31 10:34:28
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    > Jest zamknięty?

    Nie próbowałem, ale chyba tak.

  • 4. Data: 2007-12-31 10:40:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Czy można spowodować zabranie go przez stosowne służby (jakie)?

    Straz Miejska.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-12-31 10:42:28
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > powinien, a miejsc parkingowych brakuje...
    > Czy można spowodować zabranie go przez stosowne służby (jakie)?

    Tutaj tez bylo co nieco:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/d364dbd11b5cb362/b093dd57c2638695?lnk=g
    st&q=wrak+samochodu#b093dd57c2638695

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 6. Data: 2007-12-31 11:26:33
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Nie próbowałem, ale chyba tak.

    To chyba będzie ciężko go ruszyć. Był kiedyś tutaj podobny wątek.

  • 7. Data: 2007-12-31 12:30:46
    Od: "DarkDaro" <d-j1@gazeta - hate:spam-.pl>

    > To chyba będzie ciężko go ruszyć. Był kiedyś tutaj podobny wątek.

    Nie prawda - ja napisałem do straży miejskiej i pożarnej, że stoi
    rdzewiejący wrak na parkingu, grozi wyciekiem paliwa i innych płynów i że
    jeżeli nie usuną a coś się stanie np. z moim autem to wystąpię z roszczeniem
    odszkodowawczym. Usuneli po 3 dniach. Był zamknięty i miał wszystkie szyby.

    --
    PZDR
    Mroczny Daro