    From: "elais" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o zniesławienie - pilne
    Date: Sat, 3 May 2003 18:29:42 +0200

    Użytkownik "Tobi Van Kenobi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b90jv2$2k7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam taki problem. Napisałem list do pewnego czasopisma. Podpisałem się z
    > imienia i nazwiska, co jest w tym czasopiśmie równoznaczne z zgodą na
    > publikacje. Ale jak raczej myślałem w tym momencie o dobrym wychowaniu. W
    > każdym bądź razie mój list został wydrukowany i poprzedzony pewnym
    > określeniem, które w dzisiejszym świecie ma troszke inne już znaczenie.
    > W każdym bądź razie, mój list zawierał dwa pytania, na które de facto nie
    > otrzymałem odpowiedzi. A pytania raczej nie są drukowane w tej gazecie w
    > dziale listy.
> [...]

    sprawa nie jest do rozwiazania jesli nie podasz tego slowa :-)natomist
    jezeli uwazasz ,ze to slowo stanowi forrme znieslawienia cie ,wedlug twojej
    subiektywnej opini ,to przysluguje ci ochorna na mocy art 23,24 KC ,za malo
    napisales o tym ,jezeli pojawila sie tam tresc nieco dorobiona przez nich to
    mozesz rowniez domagac sie umieszczenia stosownego sprostowania bezplatnie
    ,ale musisz napisac dokladnie o co chodzi